اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام انجمن حمایت از بیماران کلیوی مرکز:

مسکن مهر حق بیماران کلیوی است

خبرگزاری فارس: قائم مقام انجمن حمایت از بیماران کلیوی مرکز گفت: مسکن مهر حق بیماران کلیوی است که تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

مسکن مهر حق بیماران کلیوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، داود معینی ظهر امروز در همایش خیرین بیماران کلیوی استان زنجان، اظهار کرد: ضروری است اقدامات لازم برای احداث مسکن مهر برای بیماران کلیوی انجام شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از بیماران کلیوی از نبود مسکن در مضیقه هستند، خاطرنشان کرد: بسیاری از بیماران از مسکن برخوردار نبوده و با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند.

قائم مقام انجمن حمایت از بیماران کلیوی مرکز با اشاره به مشکلات بیماران کلیوی در جامعه تصریح کرد: بیکاری و نداشتن شغل مناسب از دیگر مشکلات این قشر محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این بیماران به دلیل نیاز به دیالیز هفته‌ای سه بار در مراکز دیالیز حاضر می‌شوند، افزود: این امر مشکلاتی را در زمینه اشتغال به وجود می‌آورد.

معینی بر ضرورت حل مشکلات اشتغال این افراد تاکید کرد و گفت: ‌بیماران پیوند کلیه به دلیل مشکلات خاص از جمله هزینه درمان، نیازمند کار هستند.

وی با بیان اینکه بیمار کلیه 10 تا 20 نوع دارو مصرف می‌کند، تصریح کرد: تهیه دارو، نیازمند هزینه‌های بالا است که اکثر بیماران قادر به تامین آن نیستند.

قائم مقام انجمن حمایت از بیماران کلیوی مرکز، زیرپوشش نبودن برخی داروهای بیماران کلیه را از دیگر مشکلات این افراد برشمرد و گفت: خرید داروها به صورت آزاد از عهده بیماران خارج است.

وی با بیان اینکه ضروری است حمایت‌های لازم از بیماران کلیوی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: این قشر نیازمند حمایت‌های جدی خیرین و مسئولان است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول