اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

آزمون کیفی مداحان شوشتر برگزار شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی مداحان شهرستان شوشتر برای تعیین سطح کیفی در مداحی و شناخت متون و ادبیات دینی آزمون دادند.

آزمون کیفی مداحان شوشتر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، مسئول انجمن مداحان شهرستان شوشتر در مراسم برگزاری این آزمون اظهار داشت: برگزاری این آزمون به نوعی در راستای مشخص شدن نتیجه آموزش‌های ارائه شده در دو سال گذشته برای مداحان شوشتری است.

حسین سخایی با اشاره به اینکه در این آزمون مداحان زیادی شرکت کرده‌اند، بیان کرد: در این آزمون 145 مداح مرد و زن شرکت کردند تا سطح کیفی مداحی آن‌ها مشخص شود.

وی با اشاره به زمان مشخص شدن نتیجه آزمون افزود: باید آزمون‌ها به دقت بررسی و تعیین سطح شوند که حداقل تا پایان ماه صفر یعنی بیش از دو ماه برای این مهم وقت لازم است.

سخایی با اشاره به آموزش‌های ارائه شده به مداحان در انجمن مداحان شوشتر خاطر نشان کرد: ردیف‌خوانی بر اساس دستگاه‌های آوازی، صحیح خوانی ادعیه و قرآن و آشنایی با مقاتل و متون ادبی مذهبی از اهم آموزش‌هایی است که در یک سال گذشته به مداحان شوشتری عرضه شده است.

وی تاکید کرد: این آزمون پنجمین دوره است که برگزار می‌شود و به طور مشخص هر دو سال یکبار برای تعیین سطح مداحان و مشخص شدن اثرات آموزش‌های ارائه شده در سطح شهرستان شوشتر برگزار می‌شود.

سخایی افزود: در روزهای آینده با ارائه اشعار جدید و سبک‌های مشخص مداحان شوشتری را برای حضور موفق و پررنگ در ماه محرم آموزش خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، انجمن مداحان شهرستان شوشتر از سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرده است و فعالیت‌های این انجمن زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول