اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع‌دستی کرمانشاه خبر داد

صنایع‌دستی کرمانشاه در دومین جشنواره ملی با مضامین آیات ‌قرآنی

خبرگزاری فارس: معاون صنایع‌دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کرمانشاه گفت: صنعتگران صنایع‌دستی کرمانشاه در دومین جشنواره ملی صنایع‌دستی با مضامین آیات ‌قرآنی که در استان یزد برپا می‌شود، حضور فعال خواهند داشت.

صنایع‌دستی کرمانشاه در دومین جشنواره ملی با مضامین آیات ‌قرآنی

نصرت‌الله سپهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: صنعتگران صنایع‌دستی کرمانشاه در دومین جشنواره ملی صنایع‌دستی با مضامین آیات‌ قرآنی که در استان یزد برپا می‌شود حضور فعال خواهند داشت.

سپهر افزود: برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در داخل و خارج از کشور باعث شده مردم به خوبی صنایع‌دستی را بشناسند و برای خرید از آن استقبال کنند.

وی تصریح کرد: استقبال از صنایع‌دستی باعث ترغیب و خوشحالی هنرمندان برای تولید بیشتر صنایع‌دستی می‌شود و همچنین ظرافت، دقت و مهارت منحصر‌به‌فرد هنرمندان در ایجاد کارهای معنوی، هنری و قرآنی را بر آن داشته این مورد جشنواره‌ای برپا شود.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه اظهار کرد: هنرمندان در رشته‌های چوب از جمله مشبک آیات‌قرآنی، مشبک‌‌منبت، مشبک‌معرق، منبت‌مشبک فلزی در این جشنواره شرکت می‌کنند.

سپهر در پایان گفت: آرش بهرامی در رشته مشبک آیات‌قرآنی، محمد ثمری رشته مشبک‌منبت، کورش غلامی رشته مشبک‌معرق، علی‌اکبر زین‌الدینی رشته مشبک‌فلز شرکت‌کنندگان دومین جشنواره ملی صنایع‌دستی در استان یزد هستند.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول