اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب چراغ راه صدا و سیما قرار بگیرد

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر اصفهان گفت: لازم است دغدغه و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مسایل فرهنگی چراغ راه ارگان‌هایی مانند صدا و سیما قرار بگیرد.

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب چراغ راه صدا و سیما قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان کریم نصراصفهانی در جلسه شورای شهر اصفهان اظهار کرد: صحبت‌های آقای کلباسی درباره تأثیر‌های ماهواره وظیفه ما را بیش از پیش سنگین می‌کند و نشان می‌دهد باید به فکر تجهیز در برابر دشمن باشیم.

وی افزود: غربی‌ها مدام از نداشته‌های خود الگوها و اسطوره‌هایی ایجاد می‌کنند و این در حالی است کشور ما سرشار از اسطوره‌هایی مانند شهدا است که می‌توانیم با الگوگیری از آنها راه خود را با قدرت پیدا کرده و ادامه دهیم.

عضو شورای شهر اصفهان با بیان اینکه ما در ایران تمدن بزرگی داریم که قابلیت فیلم‌سازی فراوانی دارد، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب درباره مباحث فرهنگی رهنمودهای بسیاری دارند که می‌تواند چراغ راه ما در ارتقای سلامت فرهنگی جامعه قرار گیرد.

وی ادامه داد: این رسالت تنها بر عهده صدا و سیمای اصفهان نیست بلکه مدیران شهری نیز مطابق بند هفت شوراها باید از ظرفیت‌های فرهنگی اصفهان استفاده و با صدا و سیما همکاری کنند.

نصر اصفهانی تاکید کرد: صدا و سیما تاکنون در زمینه مباحث فرهنگی به خوبی عمل کرده است و امیدواریم کار خود را با الهام از راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب و همکاری شورای شهر شاهد ارتقای سطح فیلم‌ها و برنامه‌های این مرکز باشیم.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول