اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت داران فریدن:

ساخت بزرگ‌ترین درمانگاه غرب اصفهان یک‌میلیارد تومان اعتبار لازم دارد

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت داران گفت: گرچه ساخت بزرگ‌ترین درمانگاه غرب اصفهان یک‌میلیارد تومان اعتبار لازم دارد اما امید می‌رود که فاز نخست این درمانگاه با اعتبار اختصاص یافته تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

ساخت بزرگ‌ترین درمانگاه غرب اصفهان یک‌میلیارد تومان اعتبار لازم دارد

علی‌اصغر صبوحی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد میزان اعتبار لازم برای ساخت درمانگاه تخصصی داران واقع در شهرستان فریدن اظهار کرد: این درمانگاه تخصصی در چند فاز ساخته و نزدیک یک‌ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال 90، مبلغ 130 میلیون تومان برای ساخت این پروژه پرداخت شد، افزود: در سال جاری نیز اعتبار 120 میلیون تومانی برای ادامه ساخت این پروژه اختصاص یافته است.

مدیر شبکه بهداشت داران تصریح کرد: بیمارستان شهید رجایی داران در شهرستان فریـدن 102 تخت فعال، 11 بخش و 15 متخصص مختـلف دارد و به بخش‌های CCU، ICU، آزمایشگاه، اورژانس، بخش اطفال و داخلی مجهز است.

وی با اشاره به اینکه سالانه نزدیک 60 هزار نفر به این درمانگاه مراجعه‌ کنند، ادامه داد: ساخت درمانگاه تخصصی حدود یک سال قبل با توجه به قدیمی بودن مرکز قبلی مورد توجه مسئولان استان و شهرستان قرار گرفت.

صبوحی به مساعدت دانشگاه علوم پزشکی برای ساخت این درمانگاه تخصصی اشاره کرد و گفت: این درمانگاه در 2 هزار متر مربع و در سه طبقه، طبق آخرین استانداردها ساخته‌ می‌شود.

وی با بیان اینکه درمانگاه شهید رجایی فریدن بزرگ‌ترین درمانگاه غرب استان محسوب می‌شود، گفت: طراحی آب درمانی، لیزر‌تراپی، فیزیوتراپی و درمانگاه تخصصی پیش‌بینی شده است.

مدیر شبکه بهداشت داران فریدن تاکید کرد: منطقه فریدن جاده ترانزیتی است و به همین دلیل تصادفات زیادی در این نقطه رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: شهرستان فریدن جزء طرح ارجاعات سطح دو استان است و در مواقع نیاز بیماران شهرستان‌های گلپایگان، فریدن، فریدن شهر و چادگان در درمانگاه  شهید رجایی این شهر پذیرش می‌شوند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول