اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز ملی کیفیت

استانداردهای صنعت جوش در استان سمنان آموزش داده شد

خبرگزاری فارس: استانداردهای صنعت جوش به مناسبت روز ملی کیفیت در استان سمنان آموزش داده شد.

استانداردهای صنعت جوش در استان سمنان آموزش داده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سمنان ظهر امروز به مناسبت روز ملی کیفیت، به برگزاری دوره آموزشی استانداردهای صنعت جوش در استان سمنان اقدام کرد.

این دوره آموزشی با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه‏های اجرایی عضو شورای فنی استان سمنان و جمعی از مدیران کنترل کیفی واحدهای تولیدی و شرکت 50 نفر در محل سالن آموزش اداره کل استاندارد استان سمنان برگزار شد.

این دوره آموزشی دو روزه با محوریت آشنایی با انواع استانداردها از لحاظ موضوعی و منطقه‏ای، آشنایی با تقسیم‏بندی استانداردهای مورد استفاده صنعت جوشکاری، آشنایی با استانداردهای ساخت سازه‏های جوشکاری و آشنایی با استانداردهای بازرسی و کنترل کیفی سازه‏های جوشکاری برگزار شد.

آشنایی با استاندارد مدیریت الزامات کیفیتی جوشکاری و شرایط پیاده‏سازی و استقرار الزامات در واحدهای سازنده سازه‏های جوشکاری، آشنایی با استانداردهای ارزیابی و تأیید صلاحیت پرسنل جوشکاری و بازرسی و آشنایی با استانداردهای طبقه‏بندی مواد پایه و مواد مصرفی در صنعت جوشکاری از دیگر سرفصل‏های آموزشی این دوره بود.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول