اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گیلانغرب:

هیئت‌های مذهبی منشأ اصلی انقلاب بوده‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه گیلانغرب گفت: منشأ اصلی انقلاب اسلامی هیئت‌های مذهبی و اسلامی بوده‌اند.

هیئت‌های مذهبی منشأ اصلی انقلاب بوده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه نبی اکرم(ص) ناحیه گیلانغرب،  حجت‌الاسلام مهری در گردهمایی مسئولان هیئت‌های مذهبی و مداحان شهرستان گیلانغرب، منشأ اصلی انقلاب اسلامی را هیئت‌های مذهبی عنوان کرد و با تاکید بر لزوم تلاش برای نشر و تبیین فرهنگ و معارف عاشورایی به‌منظور جلوگیری از انحرافات در مراسمات، اظهار کرد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مراسمات ماه محرم به سمت و سوی بیان حقایق و واقعیت‌های حادثه عاشورا سوق داده شود.

مهری از برنامه حضور روحانیان و مبلّغان و وعاظ در مراسمات ماه محرم و صفر در سطح شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا اعزام 114 روحانی به شهرستان در دست اقدام است.

فرماندار گیلانغرب نیز در این مراسم حفظ و تقویت فرهنگ امام حسین(ع) و تلاش برای رشد و اعتلای این فرهنگ در راستای بسط برنامه‌های دینی و معنوی را به‌منظور آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با مکنونات و ندانسته‌های مکتب عاشورا را مورد تاکید قرار داد.

اردشیر رستمی از سامان‌دهی هیئت‌های مذهبی این شهرستان در آستانه فرا رسیدن ماه محرم خبر داد و گفت: 154 هیئت مذهبی برای برگزاری مناسب ایام سوگواری دهه اول ماه محرم در سطح این شهرستان سازمان‌دهی شده‌اند و امسال برای نخستین بار فعالیت‌های مذهبی هیئت‌های عزاداری با مجوز رسمی صورت می‌گیرد.

وی همچنین از اختصاص بیش از 300 میلیون ریال کمک مالی به هیئت‌های مذهبی این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول