اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

مشکل 90 درصد ‌واحدهای صنعتی زنجان ‌نقدینگی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: طبق بررسی‌های انجام شده، 90 درصد مشکل واحدهای صنعتی این استان در زمینه نقدینگی است.

مشکل 90 درصد ‌واحدهای صنعتی زنجان ‌نقدینگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی معصومی در جلسه بررسی مشکلات واحدهای صنعتی به مشکلات موجود در واحدهای صنعتی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: بخش دیگری از مشکلات به بی‌ثباتی بازار ارز مربوط می‌شود که خوشبختانه در این زمینه دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدامات خوبی را انجام داده‌اند.

* شرکت‌های متقاضی در فرایند اهدای تسهیلات ثبت نام کنند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه هم‌اکنون بهره‌مندی از ارز مبادله‌ای تا حدودی مشکلات را رفع کرده است، گفت: واحدهای صنعتی می‌توانند با نام‌نویسی در پایگاه‌های اینترنتی که متعاقبا معرفی خواهد شد در فرایند اهدای تسهیلات قرار گیرند.

معصومی ابراز امیدواری کرد با اقدامات حمایتی در پایان سال جاری شاهد پویایی و بالندگی صنایع باشیم.

* شرکت‌‌ها برای بخشودگی جرایم تا پایان آذر ماه مهلت دارند

بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان نیز در این جلسه به مشکلات موجود در صنایع استان اشاره کرد و گفت: شرکت‌های مشکل‌دار به منظور بخشودگی جرایم تا پایان آذر ماه امسال برای اقدام لازم وقت دارند.

علی اصحابی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان می‌تواند بر اساس توافقنامه‌هایی که با بانک‌های عامل دارد در راستای کمک به صنایع، بخشی از سرمایه در گردش مورد نیاز را تهیه کند.

* زمین‌‌های بلا استفاده استان تعیین تکلیف می‌شوند 

وی به اولویت‌های کاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان اشاره کرد و گفت: امسال یکی از اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان، تعیین تکلیف زمین‌هایی است که چندین سال بدون استفاده باقی مانده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان افزود: در این زمینه زمین‌های بدون استفاده، فسخ قرارداد شده و به متقاضیان جدید تحویل می‌شوند.

وی به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی عرضه محصولات تولیدی در قشم اشاره و خواستار حضور و ثبت‌نام شرکتهای استان زنجان برای شرکت در این نمایشگاه شد.

انتهای پیام/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول