اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار شد

گرامیداشت حماسه جاودانگی اصفهان در 25 آبان توسط صدا و سیما

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار پررنگ شدن نقش حماسه جاودانگی اصفهان در روز 25 آبان‌‌ ماه توسط صدا و سیمای اصفهان شد.

گرامیداشت حماسه جاودانگی اصفهان در 25 آبان توسط صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولی‌ها ظهر شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: وقتی عدالت در یک شهر پیدا می‌شود که مردم در جریان وقایع آن شهر قرار بگیرند.

وی با اشاره به خدمات شورای شهر، افزود: نقش موثر شوراهای اسلامی شهر هنوز برای مردم مشخص نشده است، بنابراین خواستار اطلاع‌رسانی تصمیم‌ها و مصوبات شورای شهر اصفهان به مردم این خطه از طریق صدا و سیما هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتخابات آتی ریاست جمهوری افزود: ایران کشوری مردم‌سالار است پس باید با ایجاد انگیزه‌ها بین مردم این همدلی را افزایش داد.

وی با بیان اینکه نقش شوراها برای مردم ملموس است، گفت: انتظار می‌رود مردم با شور بیشتری در انتخابات دوره چهارم شورای اسلامی شهر اصفهان شرکت کنند.

حاج‌رسولی‌ها با بیان اینکه 25 آبان روز ماندگاری و جاودانگی اصفهان در تاریخ ایران است، افزود: 25 آبان سالروز تشییع پیکر پاک و مطهر 371 تن از شهدای گلگون کفن دفاع مقدس توسط مردم فهیم و با بصیرت اصفهان است و مردم اصفهان به همین مناسبت در طول دو سال گذشته دیداری با رهبر معظم انقلاب داشتند.

وی ادامه داد: استان اصفهان در جریان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به عنوان الگو و سبب‌ساز بسط روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در میان مردم دیگر استان‌ها شد.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول