به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدکریم داوودی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر توجه صدا و سیمای مرکز اصفهان به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: صدا و سیما در تولید برنامههای اقتصادی ضعف دارد و تبلیغات صنایع داخلی استان به ویژه بخش کشاورزی و صنعت سنگ بسیار کمرنگ است.
وی افزود: مسئولان باید با استفاده از صدا و سیمای مرکز اصفهان ظرفیتهای تولید داخلی استان را به تمام کشور و حتی کشورهای همسایه معرفی کنند.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه برنامههای جذب توریسم داخلی و خارجی در اصفهان در حد شعار نباید باشد، تصریح کرد: هنوز اقدام جدی از سوی مسئولان به ویژه صدا و سیما برای جذب گردشگر داخلی و خارجی صورت نگرفته است.
وی با بیان اینکه ما دوران جنگ سیاسی و نظامی را پشت سر گذاشته و در جنگ اقتصادی به سر میبریم، گفت: برنامهها و تولیدات صدا و سیما باید مناسب با موضوعات مهم جامعه در زمانها و دورههای مختلف باشد.
داوودی با اشاره به اینکه برنامههای مهم خودکفایی و افتتاح برخی از صنایع داخلی استان به ویژه بخش کشاورزی و صنعت سنگ در صدا و سیما بخش نمیشود، انتقاد کرد و افزود: صدا و سیما همچنان از الگوهای قدیمی در پخش برنامههای خود پیروی میکند.
وی ادامه داد: مسئولان باید با استفاده از صدا و سیمای مرکز اصفهان ظرفیتهای تولید داخلی استان را به تمام کشور و حتی کشورهای همسایه معرفی کنند.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه کالاهای ایرانی دارای کیفیت خوبی هستند، خواستار تولید اخبار در مورد تولیدات داخلی از سوی رسانههای استان شد.
وی با بیان اینکه اصفهان مهد هنرمندان است، گفت: شهرداری اصفهان در این راستا فرهنگسراهایی ایجاد کرده است و صدا و سیمای مرکز اصفهان باید در این راستا همکاری کند.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه چشمانداز اصفهان یک شهر توریستی و گردشگری است، اظهار کرد: جاذبههای طبیعی و تاریخی اصفهان به مردم کشورهای مختلف از سوی رسانهها معرفی شود.
انتهای پیام/آ20/ض1002