اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اراک صورت گرفت

دستگیری کلاهبرداری که با جعل عنوان ماموران دادگستری اخاذی می‌کرد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که با جعل عناوین ماموران انتظامی و دادگستری اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری کلاهبرداری که با جعل عنوان ماموران دادگستری اخاذی می‌کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی احمد عباسی اظهار داشت: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه تحت عنوان ماموران نیروی انتظامی یا دادگستری از آنان اخاذی و کلاهبرداری شده است، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم افرادی را که دارای پرونده قضایی مفتوحه و مشکل قضایی در دادسرا و مراجع انتظامی هستند شناسایی و با جعل عنوان ماموران نیروی انتظامی، حفاظت اجتماعی دادگستری اراک و بستگان قضات و مقامات عالی رتبه دادسرا از آنان اخاذی می‌کند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: با انجام تحقیقات مقدماتی و اقدامات اطلاعاتی و با تشکیل اکیپی ویژه متهم شناسایی و منزل، مخفیگاه و محل‌های تردد وی به مدت 72 ساعت تحت مراقبت اطلاعاتی قرار گرفت.

عباسی ادامه داد: نهایتا متهم با یک دستگاه موتورسیکلت در حال تردد در سطح شهر دستگیر و در بازرسی بدنی از وی تعداد یک‌دستگاه بی‌سیم و یک عدد شوکر برقی و مقدار 60 سانت شیشه و تعداد چند برگ اوراق برگ جلب دادسرا کشف و همزمان منزل وی نیز بازرسی شد که تعداد زیادی اوراق و مدارک برگ جلب دادسرا و فرم‌های خام مربوط به مراجع قضایی و انتظامی کشف و ضبط شد.

به گفته و‌ی‌ متهم در تحقیقات فنی به بزه انتسابی اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی گردید و با قرار وثیقه روانه زندان شد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول