اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان زابل:

واحدهای صنفی غیر بهداشتی پلمب می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: واحدهای صنفی که بهداشت را در شهرستان زابل رعایت نمی‌کنند، پلمب می‌شوند.

واحدهای صنفی غیر بهداشتی پلمب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، هوشنگ ناظری صبح امروز در جلسه شورای بهداشت در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: واحدهای تولیدی به ویژه واحدهای کیک و کلوچه، نان، سوغات محلی، شیرینی‌پزی و سایر اقلام مصرفی مردم، باید تمامی موارد بهداشتی را رعایت کنند زیرا در غیر این صورت با آنها برخورد قانونی می‌شود.

وی خوستار ساماندهی مراکز تهیه و توزیع کیک و کلوچه محلی سیستان شد و افزود: باید با تولید مناسب و بسته‌بندی بهداشتی ضمن تامین نیاز مصرفی مردم منطقه، امکان فروش و توزیع این محصول و سایر محصولات محلی منطقه سیستان را به سایر نقاط کشور فراهم شود.

فرماندار زابل بیان داشت: کارشناسان معاونت غذا و دارو و بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی باید با نظارت بیشتر و دقیق‌تر واحد‌های تولیدی، زمینه اطمینان مردم را فراهم کنند.

وی اضافه کرد: هوشنگ ناظری با اشاره به وجود بیش از 27 واحد صنفی عرضه مرغ کشتار روز در سطح شهرستان، افزود: در آینده نزدیک مرغداری‌های حاشیه ورودی شهر زابل ساماندهی و به نقاط دیگری منتقل می‌شوند.

ناظری گفت: عرضه و کشتار هرگونه دام زنده در محل‌های‌ غیرمجاز سطح شهرستان ممنوع است و با متخلفان برخورد و مکان‌های مربوطه پلمب می‌شوند.

فرماندار زابل از ساماندهی مکان‌های عرضه کیک و کلوچه محلی غیر مجاز در سطح شهرستان خبر داد و افزود: تا پایان ماه جاری باید همه این مکان‌ها، موفق به اخذ شناسنامه بهداشتی از مرکز بهداشت شوند.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول