اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان:

اصفهان 100 مرکز درمان اعتیاد سرپایی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اینکه دو درصد از جمعیت استان اصفهان معتاد هستند، گفت: در استان اصفهان 100 مرکز درمان اعتیاد سرپایی وجود دارد.

اصفهان 100 مرکز درمان اعتیاد سرپایی دارد

محمود محمد‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه ارائه مباحث آموزشی به مردم در کاهش تعداد معتادان موجود در سطح شهر‌ها نقش موثری دارد، اظهار کرد: هر ساله آموزش‌های مورد نیاز برای پیشگیری از اعتیاد به مردم استان ارائه می‌شود اما این اداره درصدد توسعه این‌گونه آموزش‌ها در استان اصفهان است.

وی درباره وضعیت اعتیاد در استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر آسیب‌های اجتماعی فراوانی در سطح جامعه وجود دارد و استان اصفهان در این زمینه از بقیه کشور جدا نیست.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با تاکید بر اینکه وجود آسیب‌های اجتماعی در سراسر دنیا یک امر طبیعی است، گفت: استان اصفهان هر ساله با اجرای برنامه‌های مهم آموزشی در بخش‌های مختلف درصدد کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در میان مردم و به ویژه قشر جوان جامعه است.

وی با بیان اینکه هر ساله اداره بهزیستی استان با دو محور در راستای کاهش اعتیاد در اصفهان تلاش می‌کند، ادامه داد: هر ساله حدود 800 هزار نفر در زمینه پیشگیری از اعتیاد در سطح استان آموزش داده می‌شوند.

محمد‌زاده با اشاره به اینکه آگاه‌سازی و نظارت خانواده‌ها راهکاری برای کاهش تعداد معتادان سطح جامعه است، تاکید کرد: در زمینه درمان معتادان استان اصفهان نیز این اداره با دارا بودن حدود 100 مرکز درمان اعتیاد سرپایی، اقامتی و کمپ‌های ترک اعتیاد نسبت به درمان آنها اقدام می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر دو درصد از جمعیت استان معتاد هستند، افزود: البته از هر 100 نفر معتاد در سطح استان هشت نفر از بانوان و 92 نفر آنها نیز از برادران هستند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: جامعه نیازمند مراقبت در مقابل آسیب‌های اجتماعی است و زمانی که مراقبتی نباشد میزان آسیب‌های اجتماعی موجود در سطح شهر‌ها نیز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول