اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد

برخورد قاطع با تهیه و توزیع‌کنندگان محصولات ضدفرهنگی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: نیروی انتظامی با تهیه و توزیع‌کنندگان محصولات ضدفرهنگی به شدت برخورد می‌کند.

برخورد قاطع با تهیه و توزیع‌کنندگان محصولات ضدفرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سردار یحیی شرفی ظهر امروز در پنجمین جلسه کارگروه استانی مقابله با تجهیزات گیرنده ماهواره اظهار داشت: افول فرهنگ از پیامدهای همه‌گیر و عمومی برنامه‌های ماهواره‌ای است که دشمن آن را مهم‌ترین سرلوحه کاری خود در به انحطاط کشاندن جوامع اسلامی قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه ماهواره همواره از مخرب‌ترین و اثرگذارترین ابزارهای مدرن دشمن برای گسترش سلطه‌ی فرهنگی خود بر مسلمانان جهان است، افزود: سست شدن و فروپاشی بنیان خانواده‌ها و اشاعه فحشا و بی‌بند و باری، به مخاطره انداختن سلامت فکری و اخلاقی آحاد جامعه و ارائه الگوهای ناهنجار و خشن رفتاری از دیگر مضرات استفاده از تجهیزات گیرنده امواج ماهواره‌ای است.

شرفی از خانه و خانواده به عنوان محیطی امن در رشد و شکوفایی استعدادهای روحی و اخلاقی افراد یاد و اضافه کرد: ابزارهای تبلیغی دشمنان همانند ماهواره سلاح خطرناکی است که امروزه استکبار جهانی در ربایش هویت روی آن سرمایه‌گذاری عظیمی کرده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی اهداف دشمن از راه‌اندازی شبکه‌های وسیع ماهواره‌ای را مبارزه همه‌جانبه با دین، معنویت، اعتقادات، باورها و ارزش‌ها دانست و ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قصد دارند با این هجمه‌ها با انحراف جوانان و فروپاشی خانواده‌ها به تمام شئون بشریت خدشه وارد سازند.

وی با اشاره به راهکارهای مقابله با توطئه‌های دشمنان گفت: افزایش کیفیت و کمیت برنامه‌های تلویزیونی و ساخت برنامه‌ها و فیلم‌های متنوع برای مخاطبان گوناگون، تقویت باورهای دینی و اعتقادی، ارتقای سطح آگاهی و آموزش مهارت‌های زندگی، ترویج الگوهای رفتاری صحیح در خانواده و جامعه و احترام به قوانین و هنجارهای اجتماعی از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با توطئه‌های دشمنان در بحث ترویج اقلام ضدفرهنگی در جامعه است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در پایان به برخورد قاطع با تهیه و توزیع‌کنندگان محصولات ضدفرهنگی و آلات و ادوات تجهیزات گیرنده ماهواره‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی، نیروی انتظامی استان با تشدید فعالیت‌ها و بهره‌گیری از توان نیروهای با تجربه و معتمد خود با این معضل همچون گذشته با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول