اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی بسیج مدرسه معصومیه:

نیاز امروز کشور ثبات و امنیت است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی بسیج مدرسه علمیه معصومیه گفت: آنچه امروز نیاز اساسی جمهوری اسلامی است، ثبات و امنیت بوده و امیدواریم این مسئله از جمله مواردی باشد که توسط ایران به دیگر کشورها صادر می‌شود.

نیاز امروز کشور ثبات و امنیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم امیر امیرگان در نشست سیاسی با موضوع «بررسی راهکارهای حفظ و افزایش ثبات و امنیت کشور» که بعد از ظهر امروز در سالن همایش‌های مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد، اظهار کرد: این مدرسه بزرگترین مدرسه علمیه کشور بوده و طلاب محصل در آن همگی دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.

وی با اشاره به تحصیل بیش از 1200 طلبه در مدرسه معصومیه افزود: این افراد بهترین سابقه تحصیلات دانشگاهی و وفاداری به نظام اسلامی را داشته و به گواه آمارهای موجود، نوآوری‌های علمی نیز توسط آن‌ها به وفور دیده می‌شود.

معاون سیاسی بسیج مدرسه علمیه معصومیه خاطر نشان کرد: نشست‌هایی که بسیج این مدرسه برگزار می‌کند به بررسی مسائل کلان کشور، ارائه اخبار و تحلیل آن‌ها و نیز مسائل بین‌المللی در خصوص مقاومت جهانی در خصوص سیاست‌های استکباری می‌پردازد.

وی ادامه داد: با توجه به تأکیدات اخیر مقام معظم رهبری در خراسان شمالی مبنی بر حضور ملت ایران در پیچ تاریخی حساس و شرایط خوبی که به دلیل انقلاب فراهم شده، آنچه امروز نیاز اساسی جمهوری اسلامی است، ثبات و امنیت بوده و امیدواریم این مسئله از جمله مواردی باشد که توسط ایران به دیگر کشورها صادر می‌شود.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول