اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز بهداشت شماره یک اصفهان:

مرکز بهداشتی دو طفلان روزانه تا 60 نفر را پذیرش می‌کند / خدمات بهداشتی رایگان برای مردم زینبیه

خبرگزاری فارس: معاون مرکز بهداشت شماره یک اصفهان گفت: تعرفه‌های اخذ شده از بیماران به طور کامل دولتی است و این مرکز به طور متوسط روزانه از 50 تا 60 نفر بازدید می‌کند.

مرکز بهداشتی دو طفلان روزانه تا 60 نفر را پذیرش می‌کند / خدمات بهداشتی رایگان برای مردم زینبیه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد‌باقر رضا‌علی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان جدیدالاحداث مرکز بهداشتی و درمانی شهری دو طفلان اظهار کرد: بیشتر خدمات سلامتی این مرکز برای مردم زینبیه رایگان و به طور کامل نیز جوابگوی مردم این منطقه است.

وی افزود: تعرفه‌های اخذ شده از بیماران نیز به طور کامل دولتی است و این مرکز به طور متوسط روزانه از 50 تا 60 نفر بازدید می‌کند.

معاون مرکز بهداشت شماره یک اصفهان تصریح کرد: به دلیل شرایط خاص زینبیه ساخت چنین درمانگاهی را در این منطقه در اولویت کاری قرار دادیم و افراد ساکن در این منطقه می‌توانند از خدمات درمانگاه با خیال راحت استفاده کنند.

وی ادامه داد: در راستای افزایش سلامت جامعه علاوه بر مرکز دو طفلان، مرکز بهداشتی و درمانی زینبیه نیز با مساحت 1800 متر مربع توسط  یک خیر در حال ساخت است که تا دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فارس مرکز درمانی دو طفلان که در سال جاری به بهره‌برداری رسیده است، با مساحت 250 و زیربنای 550 متر مربع و در سه طبقه ساخته شده است.

اعتبار دولتی این مرکز سه میلیارد ریال بوده و 150 میلیون ریال نیز صرف خرید تجهیزات پزشکی شده است.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول