اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سی و سومین سال متوالی

عطر قرآن سپاه صاحب‌الامر را عطرآگین می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر قرآن، عترت و نماز سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از برگزاری مرحله نیمه‌نهایی سی و سومین دوره مسابقات قرآن در سپاه این استان خبر داد.

عطر قرآن سپاه صاحب‌الامر را عطرآگین می‌کند

حبیب محمدرضایی، مدیر قرآن، عترت و نماز سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: هر سال مسابقات قرآن کریم در سطوح مقدماتی و نیمه‌نهایی در نواحی و ستاد سپاه استان قزوین برگزار می‌شود و امسال نیز در سی و یکمین دوره مسابقات در روز سه شنبه 23 آبان سال جاری این مسابقات با حضور مشتاقان و فعالان عرصه قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های ترتیل، تحقیق، اذان، مفاهیم و حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود که منتخبان دوره‌های مقدماتی که در سطح نواحی شهرستان برگزار شده در مرحله نیمه نهایی شرکت خواهند کرد.

محمدرضایی یادآور شد: سال گذشته نیز استان قزوین از بین 47 رده استانی در کشور رتبه ششم را کسب کرد که نشانگر تلاش پاسداران نخبه و قرآنی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین و حمایت فرماندهان و مسئولان بوده است.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول