اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی:

حمایت دستگاه‌های اجرایی از هیئت ورزش‌های همگانی قابل‌ توجه است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی گفت: حمایت دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌غربی از هیئت ورزش‌های همگانی استان قابل توجه است چرا که منجر به توسعه فعالیت‌های این هیئت شده است.

حمایت دستگاه‌های اجرایی از هیئت ورزش‌های همگانی قابل‌ توجه است

فریدون نوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در نیمه نخست سال جاری دستگاه‌های اجرایی استان به ارزش بیش از 110 میلیون تومان به این هیئت کمک کرده و منابع مالی مورد نیاز فعالیت‌ها را تامین کردند که این مسئله نشان می‌دهد مسئولان به نشاط و سلامتی مردم به ویژه جوانان توجه ویژه دارند.

وی تصریح کرد: برای تامین این اعتبار نه ‌تنها دستگاه‌های اجرایی همکاری کردند بلکه مدیران شرکت‌ها و موسسات غیرانتفاعی نیز مشارکت لازم را داشتند و بخشی از این وجوه توسط آنها تامین شده است بنابراین نباید از تلاش‌ها و پیگیری‌های آنها غفلت شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی به تامین 70 میلیون تومان اعتبار برای فعالیت‌های نیمه دوم سال اشاره کرد و افزود: این منابع مالی برای برپایی همایش‌ها و دوره‌های آموزشی مختلف در رشته‌های گوناگون هزینه می‌شود تا افراد ورزش‌‌دوست و علاقه‌مند در آن شرکت کنند.

نوری با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان فقط برای امور علمی، ساماندهی و مدیریتی اعتبارات مورد نیاز را تامین می‌کند افزود: بقیه مبالغی که برای برنامه‌های مختلف مورد نیاز است از طریق کمیته‌ها، انجمن‌ها و هیئت‌ها باید جذب و تامین شود و برای

عملی‌شدن این موضوع به جذب اسپانسر و منابع مالی اهتمام می‌شود.

وی با بیان اینکه 50 درصد اعتبار را اداره ورزش تامین‌کرده و تامین نصف دیگر بر عهده هیئت قرار دارد بیان داشت: خوشبختانه در این استان از هیئت‌ ورزش‌های همگانی استقبال خوبی به عمل می‌آید و دستگاه‌های اجرای مختلف به انحای گوناگون در راستای کیفی‌سازی برنامه‌ها اهتمام می‌کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در سه جنبه برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد اظهار داشت: یک سطح به دوره‌های آموزشی، برنامه‌های پژوهشی و تحقیقاتی مربوط می‌شود، جنبه دوم برپایی مسابقات و رقابت‌های مختلف را شامل شده، همچنین برای ورزش‌های همگانی مورد استفاده همه مردم برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد که مورد سوم از اهمیت زیادی برخوردار است.

انتهای پیام/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول