اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با فارس:

شبکه‌های صداوسیما در حال پخش در تمام قاره‌هاست

خبرگزاری فارس: تقی‌پور با بیان اینکه ایران از شرکت‌هایی که به تعهدات خود در قبال شبکه‌های تلوزیونی‌ ایران پایبند نبودند شکایت خواهد کرد، گفت: بسیاری از شبکه‌های صداوسیما در حال پخش در تمام قاره‌هاست.

شبکه‌های صداوسیما در حال پخش در تمام قاره‌هاست

رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه اصل قطع شبکه‌های تلوزیونی ایران از ماهواره‌ محکوم است، افزود: شرکت‌ها و اپراتورهای که پهنای باند ماهواره‌ای خود را به صورت یک‌طرفه و برخلاف تعهدات قرارداد‌شان برای صداو سیما محدود کردند، رفتارشان از نظر عرف بین‌الملل و عرف بازرگانی محکوم است.

وی افزود: با اطلاع رسانی به مجامع بین‌المللی، از شرکت‌های که خلاف تعهدات خود عمل کرده‌اند، شکایت خواهیم کرد. متاسفانه این اقدام غیراخلاقی از سوی شرکت‌های برخی کشورهای صورت گرفت که مدعی گردش آزاد اطلاعات هستند و این اقدام آنها برخلاف ادعایشان بود.

تقی‌پور در پاسخ به سؤالی درباره سیاست‌های وزارت ارتباطات برای مقابله با اقدامات اخیر برخی کشورهای غربی در قطع شبکه‌های ماهواره‌ای ایران، تصریح کرد: ما توسعه فن آوری‌های داخلی در بحث فضای و هوا فضا و اقدام به همکاری با سایر اپراتورها را در برنامه داریم.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: علی‌رغم اینکه شرکت اروپایی خاص برخوردی غیر اخلافی با صداو سیما داشت اما هم‌اکنون بسیاری از شبکه‌های صداو سیما در تمام قاره‌ها در حال پخش است.

وی با بیان اینکه انسان‌های آزاده‌ در تمام جهان حضور دارند، تاکید کرد: شاید اروپایی‌ها با تعاریف خاصی که از موضوعات دارند، از مفاهیم خود فاصله‌ گرفته باشند اما اکثر شرکت‌های دنیا پای حرف خود هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول