اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اردبیل:

غفلت از بازنشستگان شایسته نیروی انتظامی نیست

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: غفلت از بازنشستگان شایسته نیروی انتظامی نیست.

غفلت از بازنشستگان شایسته نیروی انتظامی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار ابراهیم کریم‌خانی در همایش روز خانواده و تکریم از بازنشستگان پلیس استان اردبیل اظهار داشت: بازنشستگان سرمایه‌های غنی تجربه در جامعه بوده و وظیفه خطیر انتقال تجربه که به مراتب دشوارتر از دوران خدمت می‌باشد را برعهده دارند.

 

وی با استعانت از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما در کشور چیزی به نام بازنشستگی نداریم بلکه شغل خدمت فرق می‌کند، خاطرنشان کرد: باید از تجربیات شما عزیزان در عرصه‌های مختلف خدمت استفاده کرده و عملکرد مثبت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با تاکید بر رسیدگی به مشکلات بازنشستگان ابراز داشت: غفلت از بازنشستگان شایسته نیروی انتظامی نبوده و بر همه وظیفه است در راستای افزایش اقتدار و عظمت این سرمایه‌های عظیم تلاش کنند.

در این مراسم رئیس کانون بازنشستگان فرماندهی انتظامی استان اردبیل نیز به برگزاری مراسم تکریم از بازنشستگان به صورت منسجم و برنامه‌ریزی شده در طی سال اشاره کرد.

سرهنگ بازنشسته میر توحید آشنا بیان داشت: در راستای قدردانی از زحمات بازنشستگان پلیس، همایش‌های منسجم طی سال برگزار و در آن از خانواده و سرمایه‌های غنی تجربه تجلیل و تکریم خواهد شد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول