اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا صورت می‌گیرد

اعزام 290 مبلغ دینی به مناطق مختلف بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: 290 مبلغ و مبلغه دینی از فردا به مناطق مختلف این شهرستان اعزام می‌شوند.

اعزام 290 مبلغ دینی به مناطق مختلف بویین زهرا

حجت‌الاسلام مهدی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار کرد: بیش از 290 مبلغ و مبلغه دینی از فردا سه‌شنبه در آستانه ورود به ایام ماه محرم به مساجد این شهرستان واقع در بخش‌های رامند، شال و دشتابی اعزام می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا افزود: سنت اعزام مبلغ و مبلغه دینی به روستاها و نقاط دور افتاده هر ساله و در آستانه ایام سوگواری اباعبدالله الحسین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مکتب عاشورا ضامن اقتدار شیعی است، تصریح کرد: جامعه اسلامی امروز تشنه معارف و معنویت بوده و این مهم زمانی تحقق می‌یابد که همه به ارزش‌ها پایبند و به شکل صحیح به آن عمل کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا بیان کرد: برنامه‌های ویژه از سوی این اداره برای ایام محرم حسینی در این شهرستان تدوین شده است که از جمله آنها می‌توان به تقویت هیئت‌ها و برپایی سلسله بحث‌های قیام عاشورا اشاره کرد.

عباسی ادامه داد: در حال حاضر 300 هیئت مذهبی در مجموعه شهرستان بویین زهرا فعالیت می‌کنند که امیدواریم با حضور جوانان این هر کدام از این هیئت‌ها رنگ و بوی معنوی‌تری به خود گیرد.

وی عنوان کرد: ساماندهی بخش‌های فرهنگی هر ساله هم‌زمان باآغاز ایام محرم و صفر به صورت گسترده در این شهرستان انجام می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا بیان کرد: قیام عاشورا درس‌های بسیار فراوانی را برای تمام مردم و به ویژه جوانان نسل کنونی انقلاب اسلامی دارد که باید از این درس‌ها عبرت گرفت.

عباسی عنوان کرد: ایستادگی تا پای جان برابر ظلم و فساد اموی، ایثار و فداکاری، و نیز شجاعت از درس‌های مکهم مکتب اباعبدالله است که عمل به این درس‌ها انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و به همین سبب امروز می‌گوییم انقلاب اسلامی نشأت گرفته از خون و مکتب اباعبدالله الحسین است.

وی خاطرنشان کرد: امروز تمام فشار‌ها و توطئه‌ها علیه مردم وفادار و شیعه ایران به همین سبب ایستادگی و مقاومتی است که مردم آن را از مکتب سرخ امام حسین (ع) الگو گرفته و همچنان نیز این مکتب و میراث را امتداد می‌بخشند.

انتهای پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول