اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران خبر داد

دستگیری قاتل پس از 2 سال زندگی مخفیانه در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران از دستگیری قاتلی که بر سر اختلاف حساب حاصل از فروش مواد مخدر جوان 25 ساله‌ای را در منطقه سیزده آبان جنوب تهران به قتل رسانده بود خبر داد.

دستگیری قاتل پس از 2 سال زندگی مخفیانه در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از پایگاه خبری پلیس، آریا حاجی‌زاده گفت: در تیرماه سال 88 از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یک فقره مصدومیت در بیمارستان هفتم تیر به کلانتری 168 سیزده آبان اعلام شد، با حضور مأموران کلانتری در بیمارستان و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی به هویت «امیر.ک» (25 ساله) در محله 13 آبان جنوب تهران بر اثر ضربات چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شده و به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بیان کرد: در ادامه رسیدگی به این پرونده و با انجام تحقیقات پلیسی، کارآگاهان اداره دهم اطلاع پیدا کردند که متهم اصلی پرونده پس از فرار و خروج غیر قانونی از کشور به کشور تایلند ـ شهر بانکوک رفته است؛ بلافاصله هماهنگی لازم با پلیس بین‌الملل انجام و مشخصات متهم در اختیار این پلیس قرار گرفت تا نهایتا در حدود دو ماه پیش کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که «محمد . ث» مجددا به تهران بازگشته است.

وی اظهار داشت: کارآگاهان اداره دهم در ادامه تحقیقات خود و با شناسایی مخفیگاه «محمد . ث» در طرشت، این محل را تحت مراقبت‌های پلیسی و شبانه‌روزی قرار داده و سرانجام در ساعت 23 و 30 دقیقه مورخه 21 آبان ماه سال جاری موفق به شناسایی متهم در حین پیاده شدن از خودرو و رفتن به مخفیگاه شدند؛ متهم با اطلاع از حضور کارآگاهان در محل اقدام به فرار کرد که کارآگاهان با شلیک چند تیر هوایی و نهایتا در یک تعقیب و گریز موفق به دستگیری و انتقال وی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند.

حاجی‌زاده ادامه داد: متهم در اظهارات خود صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت «پس از قتل به کشور تایلند رفتم اما پس از مدتی و به علت مشکلات مالی مجبور به بازگشت به ایران شدم و در طول این مدت نیز به صورت مخفیانه در طرشت زندگی می‌کردم.»

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران در پایان تصریح کرد: با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

انتهای پیام/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول