اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

شرکت‌های خدمات‌رسان نسبت به وصول مطالبات اقدام کنند

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: شرکت‌های خدمات‌رسان باید به طور جدی نسبت به وصول مطالبات خود از مشترکان پرمصرف و بدحساب در استان اقدام کنند.

شرکت‌های خدمات‌رسان نسبت به وصول مطالبات اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سیدجواد محمودی در جلسه کمیته وصول قبوض آب، برق و گاز استان اظهار داشت: برای تحقق برنامه‌های شرکت‌های خدمات‌رسان پرداخت به موقع هزینه‌های مصرفی خدمات آب، برق و گاز ضروری است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های اولویت‌دار دولت توسعه و ارتقای کیفی خدمات و توسعه شبکه خدمات زیربنایی است.

محمودی اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده روند پرداخت قبوض شرکت‌های خدمات‌رسان توسط مشترک‌های خانگی مطلوب است و همچنین با اتخاذ تصمیم‌های خوبی در ارتباط با تسویه بدهی‌های برخی از واحدهای تولیدی و خدماتی از جمله جایگاه‌های عرضه سوخت گاز طبیعی سی ان جی در حال حاضر بخش عمده‌ای از مطالبات دریافت شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان نیز در این جلسه گفت: در استان آذربایجان‌غربی 96 جایگاه عرضه سوخت سی ان جی وجود دارد که هفت جایگاه به دلیل پرداخت نکردن بهای گاز دریافتی و عدم همکاری‌های لازم تعطیل شده‌اند.

امیر رضوی با بیان اینکه در تامین گاز مصرفی خودروها مشکلی وجود ندارد، افزود: شرکت گاز استان تمهیدات لازم را در راستای تامین گاز مصرفی مشترک‌های سوخت مورد نیاز خودروها اندیشیده است و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی ترافیک استان هم در این جلسه گفت: بر اساس مصوبات دولت و به منظور ارائه بسته‌های حمایتی از واحدهای صنعتی کوچک و آسیب‌پذیر در استان پیش‌بینی‌های لازم انجام گرفته است.

پیمان آرامون افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید اقدامات لازم را برای شناسایی و معرفی این واحدها به شرکت‌های توزیع حامل‌های انرژی انجام دهد.

انتهای پیام/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول