اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

جنگ امروز ایران با دشمن همه‏جانبه و سنگین است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: جنگ امروز ما با دشمن، جنگی همه‏جانبه و سنگین است و باید به خوبی به آن توجه کرد.

جنگ امروز ایران با دشمن همه‏جانبه و سنگین است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار علی استادحسینی در نخستین کارگاه آموزشی و تربیتی صالحین سال 91 که با حضور پاسداران سپاه سمنان در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد، با تأکید بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: احتکار و حمایت نکردن از تولید ملی توسط مردم یکی از مهم‏ترین عوامل بروز مشکلات اقتصادی است.

وی افزود: رفع مشکلات موجود نیازمند همکاری و همگامی مردم و مسئولان در کنار یکدیگر است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان همچنین بیان داشت: تشویق و ترغیب به سمت اعتیاد به مواد مخدر یکی از شیوه‌های دشمن برای به انحراف کشاندن و سست‌ کردن ریشه‌های اعتقادی جوانان است.

استادحسینی با تأکید بر اینکه داشتن جامعه سالم مستلزم افزایش علم و آگاهی است، گفت: وظیفه ما ابتدا این است که علم و سواد خود را افزایش دهیم و در خط مقدم این جنگ قرار گیریم و سپس علم و آگاهی‏مان را در اختیار سایر افراد جامعه قرار دهیم.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان سمنان نیز گفت: تشکیل شجره طیبه صالحین در راستای تقویت فکری و معنوی آحاد افراد جامعه صورت گرفته است.

حجت‏الاسلام محمدتقی خیری‏گنجی افزود: نخستین نکته در راستای اجرای این طرح، تاثیرگذاری در متربیان است.

وی تصریح کرد: سرگروه حلقه‌های صالحین خود باید مبلّغ باشند و خودمان باید عالم به حلال و حرام باشیم و از باب نصیحت وارد شویم تا حرف‌هایمان اثرگذار شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه در جذب جوانان به طرح صالحین باید از باب رفاقت وارد شویم، اظهار داشت: مربی باید خوش‏‌اخلاق و مهربان باشد تا بتواند تاثیر بسزایی در تربیت افراد داشته باشد.

حجت‌الاسلام محمدکاظم احمدپناهی، معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه استان سمنان نیز در این نشست گفت: آدمی همواره باید به دنبال انسان‌سازی باشد و نمونه‌ای از این انسان‌سازی‌ها، حضرت امام خمینی(ره) بودند که توانستند رژیم طاغوت را در هم بشکنند.

وی اظهار داشت: تشکیل حلقه‌های صالحین کار نو و تازه‏ای نیست؛ بلکه از صدر اسلام، پیغمبر اسلام(ص) هم به نوعی عده‌ای را در کنار خود آموزش داده و راهنمایی می‌کردند.

انتهای پیام/74005/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول