اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

موضوع گرانی‌های اخیر در مازندران بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: موضوع گرانی‌های اخیر در شورای منطقه‌ای تامین استان مازندران بررسی می‌شود.

موضوع گرانی‌های اخیر در مازندران بررسی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران درباره آخرین مصوبات شورای تامین استان مازندران که در بابل برگزار شد، اظهار داشت: جلسات منطقه شواری تامین استان با هدف هماهنگی هرچه بهتر بین اعضای شواری تامین در نقاط مختلف استان انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه مصوبات مناسبی در اینگونه جلسات داریم، خاطرنشان کرد: مصوبات این جلسات به خوبی پیگیری می‌شود.

معاون استاندار مازندران با اعلام اینکه گزارشی از افزایش روند سرقت در مازندران دریافت کردیم، گفت: این گزارش‌ها در ارتباط با افزایش توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی نیز بوده است که موجبات نگرانی خانواده‌ها شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه جلسات منطقه شواری تامین دو سالی است در سطح استان با هدف ایجاد هماهنگی مناسب بین اعضا شکل می‌گیرد، بیان داشت: موضوع ساماندهی ویلا‌ها شهرک‌های خصوصی و شناسنامه‌دار شدن آنها نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی تاکید کرد: ویلاها و شهرک‌های ساحلی که در نقاط مختلف استان قرار دارند، شناسنامه‌دار و نسبت به ساماندهی آنها اقدام شود.

این مسئول یادآور شد: در این جلسه آخرین راهبردها برای جلوگیری از سرقت و مبارزه با سارقان در دستور کار شواری تامین قرار گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بیان داشت: برنامه‌ای منسجم برای مبارزه با عاملان و توزیع کنندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی در شهرک‌های خصوصی نیز چیده شد.

وی دیگر مصوبات شورای تامین استان مازندران را نظارت بر خوابگاه‌ها و سلف سرویس‌های دانشجویی عنوان کرد و گفت: بازدیدی از خوابگاه‌ها و سلف سرویس‌ها دانشجویی نیز باید انجام شود.

ابراهیمی اظهار امیدواری کرد که با برگزاری جلسات منسجم برخی از نارضایتی‌های عمومی که در جامعه وجود دارد، شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام شود.

انتهای پیام/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول