اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون شمشیربازی ایران:

همبستگی و همدلی شرط اصلی پیشرفت ورزش کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران گفت: همبستگی و همدلی شرط اصلی پیشرفت ورزش کشور است.

همبستگی و همدلی شرط اصلی پیشرفت ورزش کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، فضل‌الله باقرزاده صبح امروز در همایش گلچین‌های ورزشی آمل تا سال 91 و نشست تعاونی جامعه ورزش این شهرستان، بیان داشت: تکریم و تجلیل از پیشکسوتان ورزشی که سالیان سال برای ترقی ورزش این مملکت تلاش و کوشش داشتند امری لازم و شایسته است.

وی افزود: پیشرفت امروز ورزش جامعه را مرهون و مدیون افرادی هستیم که در سال‌های گذشته تمام همت‌شان ارتقای ورزش این مملکت بود و با تربیت شاگردانی مدال‌آور و برگزیده در اخلاق، شخصیت، منش پهلوانی و فعال در عرصه قهرمانی توانستند پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه در دنیا به اهتزار درآورند.

باقرزاده با اعلام اینکه باید دوستی‌ها، انس و الفت در بین ورزشکاران بیش از گذشته به چشم آید، عنوان کرد: گردهمایی پیشکسوتان، ورزشکاران و فعالان عرصه‌های ورزشی در آمل به نوع خود در کشور کم‌نظیر است زیرا همه اهالی ورزش گردهم جمع شدند تا علاوه بر زنده کردن یاد و خاطره ورزشکاران سفر کرده، به تقویت و تداوم دوستی‌ها بپردازند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران همبستگی و همدلی را شرط اصلی پیشرفت ورزش کشور دانست و یادآور شد: افراد بزرگی از خطه مازندران و شهرستان آمل به جامعه ورزش کشور تحویل داده شدند که در آینده کمتر می‌توانند همانند این پهلوانان تربیت کرد پس باید قدر این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزشی خود را به درستی بدانیم.

باقرزاده در پایان با افتخارآفرینی تیم والیبال کاله که از این شهرستان برخاسته و در عرصه‌های کشوری و آسیایی دست به مدال‌اوری زده است، اضافه کرد: کاله با تیمداری در والیبال باشگاه‌های کشورمان که نشان از درایت و توان مدیریتی بالای مسئولان آن دارد توانست دو دوره به عنوان سومی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشورمان دست یابد و در سال گذشته با قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها به مسابقات آسیایی راه یافت و در این قاره پهناور نیز توانست به مقام سومی دست یابد.

به گزارش فارس، در این مراسم از خانواده ورزشکاران و پیشکسوتان سفر کرده این شهرستان تقدیر شده است.

در ادامه نیز از قاسم رضایی مرد طلایی وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات المپیک 2012، مربیان و بازیکنان کاله مازندران و ورزشکاران جهانی، آسیایی و بین‌المللی دیگر رشته‌های ورزشی با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/86012/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول