اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های کشور

ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بندر سیراف به نمایش درآمد

خبرگزاری فارس: شهردار سیراف گفت: در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های کشور ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بندر سیراف به نمایش درآمد.

ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بندر سیراف به نمایش درآمد

وحید واعظی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیراف اظهار داشت: بندر سیراف از شهرهای باستانی ایران اسلامی است و قدمت این شهر و وجود آثار باستانی در این شهر از افتخارات استان بوشهر و کشور است.

وی افزود: در چند سال گذشته کارهای عمرانی و زیباسازی خوبی توسط شهرداری و شورای اسلامی سیراف صورت گرفته و رضایت شهروندان را جلب کرده که امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

شهردار سیراف از حضور موفق شهرداری سیراف در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: شهرداری سیراف در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های کشور در تهران حضوری پررنگ داشته که بازدید مقامات ارشد کشوری و استانی از غرفه این شهرداری و آشنایی آنها با جایگاه تاریخی بندر سیراف از نکات برجسته این نمایشگاه است.

واعظی از معرفی دستاوردهای بندر باستانی سیراف خبر داد و تصریح کرد: دستاوردهای مهم شهرداری بندر سیراف و عملکرد این شهرداری و پروژه‌ها و طرح‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بندر سیراف در این نمایشگاه به عموم مردم عرضه شد.

وی بیان کرد: در حاشیه این نمایشگاه با وزیر کشور نشست داشتیم و وزیر کشور ضمن بازدید از غرفه شهرداری سیراف با پروژه‌های مهم شهرداری آشنا شد و در ارتباط با پارک عظیم ساحلی غدیر توضیحاتی به وزیر ارائه شد.

شهردار سیراف اذعان داشت: از تمام توان و پتانسیل موجود برای معرفی بهتر بندر سیراف به مردم سراسر ایران اسلامی استفاده می‌کنیم و حضور در این نمایشگاه فرصتی ارزنده برای تحقق این مهم است.

انتهای پیام/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول