اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول رئیس جمهور:

جابه‌جایی مسافران تهران کرج در 20 دقیقه انجام شود

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس جمهور گفت: جابه‌جایی مسافران تهران کرج باید در مدت 20 دقیقه انجام شود.

جابه‌جایی مسافران تهران کرج در 20 دقیقه انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا رحیمی ظهر امروز در مراسم افتتاح  فاز اول اتوبان شهید همت افزود: محور کرج تهران دارای مسافران بسیاری است که روزانه افراد زیادی از آن عبور می‌کنند.

وی ادامه داد: تردد از این محور سبب ایجاد ترافیک‌های زیاد در این محور شده است و ایجاد و احداث اتوبان همت گامی اساسی برای کاهش ترافیک در این محور محسوب می‌شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه مسئولان در حوزه‌های مختلف باید همکاری و تعامل بسیاری را برای ایجاد و اتصال این اتوبان به کرج داشته باشند، افزود: این اقدام گامی اساسی برای توسعه خدمات‌رسانی به مردم است لذا با توجه به بزرگ بودن پروژه می‌طلبد که مسئولان در حوزه‌های مختلف همکاری و تعامل با ما داشته باشند.

رحیمی به عبور و مرور زیاد در این محور و این شهر اشاره کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم در کاهش ترافیک در قسمت‌های مختلف گام برداریم لازم است تا بزرگراه و پل را به منظور ارائه خدمات و توسعه امکانات رفاهی برای مردم فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه راه‌های استان البرز نیازمند طراحی‌های ویژه است، افزود: باید امکانات رفاهی را برای زندگی مردم فراهم کنیم.

*نوکری مردم رحمت و زحمت دارد

معاون اول رئیس جمهور گفت: نوکری مردم رحمت و زحمت دارد، ‌همه خدمتگزار مردم هستیم و همه مسئولان در تلاش هستند تا این راه را به خوبی طی کنند و کارنامه درخشانی را از خود به یادگار بگذارند.

رحیمی اظهار امیدواری کرد؛ با برنامه‌ریزی‌های اساسی جاده‌های مختلف در کل کشور ایجاد شود.

وی گفت: راه در تمام اقتصادها حرف اول را می‌زند و اقتصاد بدون گسترش راه شکوفا نمی‌شود.

این مقام مسئول ایران را یکی از کشورهایی عنوان کرد که راه‌های وسیع و بزرگ دارد.

رحیمی تأکید کرد: اتصال شهرها و استان‌ها کار بسیار پر هزینه‌ای است لذا باید تدابیر مهمی برای ایجاد راه‌ها در کشور اندیشیده شود.

وی اضافه کرد: اتصال استان‌ها به طور قطع برای رفاه و شکوفایی اقتصاد ضروری محسوب می‌شود لذا با برنامه‌ریزی‌های دقیق و کمک گرفتن از بخش خصوصی می‌توانیم در این مسیر موفق بوده، راه‌های مختلفی را در کشور ایجاد کنیم و آرامش و خدمات بسیاری را به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/2302/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول