اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

30 آبان‌ماه با حضور فرمانده سپاه صورت می‌گیرد

افتتاح هزار واحد مسکونی توسط سپاه در مناطق‌زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا از افتتاح نزدیک به یک‌هزار واحد مسکونی و 7 هزار واحد دامی زلزله‌زدگان ارسباران با حضور سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران در 30 آبان‌ماه خبر داد.

افتتاح هزار واحد مسکونی توسط سپاه در مناطق‌زلزله‌زده

علی‌اکبر پورجمشیدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز از افتتاح نزدیک به یک‌هزار واحد مسکونی ساخته شده توسط بسیج و سپاه در مناطق زلزله‌زده ارسباران خبر داد و اظهار کرد: این واحدهای مسکونی هفته آینده با حضور سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح خواهند شد.

وی یادآور شد: پس از افتتاح یک‌هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده، 800 واحد باقی مانده نیز تا روز پانزدهم آذر‌ماه به بهره‌برداری می‌رسند.

پورجمشیدیان گفت: علاوه بر بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی، در حال حاضر مراکز بسیج سازندگی استان‌های مازندران، اصفهان، ارومیه، زنجان، کرمانشاه، خراسان‌رضوی، همدان، آذربایجان‌غربی و اردبیل در مناطق زلزله‌زده مستقر بوده و با نیروهای متخصص خود، مشغول ساخت واحدهای مسکونی زلزله‌زدگان هستند.

فرمانده سپاه عاشورا همچنین گفت: 7 هزار واحد دامی نیز توسط سپاه و بسیج آماده بهره‌برداری بوده که هفته آینده با حضور فرمانده کل سپاه افتتاح می‌شود.

این مقام مسئول گفت: در زلزله اخیر بسیج با حضور در نخستین ساعات زلزله در مناطق و نجات مصدومان با سرعت عمل بی‌نظیر نشان داد که از کارآیی بیشتری برخوردار است.

وی ادامه داد: بسیج یکی از نهادهای تاثیرگذار جامعه بوده و از آنجا که از گستره بیشتری برخوردار است، می‌تواند در سریع‌ترین زمان با آمادگی کامل حضور یابد و با اهتمامی ویژه درصدد رفع مشکلات اقدام کند.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: سپاه عاشورا از دقایق نخستین وقوع زلزله در آذربایجان‌شرقی با اعزام نیروهای خود در قالب 20 گردان امام حسین(ع) و عاشورا در منطقه حضور یافته و از این پس نیز در بازسازی روستاهای تخریب شده با تمام توان مشارکت خواهد کرد.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: در زلزله اخیر بسیج با حضور در نخستین ساعات زلزله در مناطق زلزله‌زده و نجات مصدومان با سرعت عمل بی‌نظیر نشان داد که از کارآیی بیشتری برخوردار است. 

انتهای پیام/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول