اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت سرلشگر فیروزآبادی از سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران:

سپاه حضرت سیدالشهدا محبوب دل مردم ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نقش‌آفرینی‌های سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی گفت: سپاه حضرت سیدالشهدا محبوب دل مردم ایران است.

سپاه حضرت سیدالشهدا محبوب دل مردم ایران است

سید حسن فیروزآبادی امروز در حاشیه بهره‌برداری از 2 هزار و 807 پروژه فرهنگی، ورزشی و عمرانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران اظهار داشت: لشگر 10 که به اسم سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) مقید شده خودش به تنهایی صاحب نام، نشان و جایگاه در سپاه مقدس و نیروهای مسلح است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این لشگر فرماندهان و نیروهای بسیار به نام و کم‌نظیری داشته است و امروز هم مسئولان این سپاه محبوب ملت ایران هستند.

وی در ادامه با اشاره به نقش اساسی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) در عرصه‌های سیاسی عنوان کرد: این سپاه در حال حاضر نقش اساسی در عرصه‌های سیاسی ایفا می‌کند و چون این سپاه از درون و از بطن ملت ایران شکل گرفته و از همین آب و خاک رشد کرده است جایگاه بسیار مؤثری دارد و ما هم در طراحی‌های سپاه و نیروهای مسلح نقش‌های بسیار کلیدی به این لشگر داده‌ایم.

فیروز‌آبادی با تاکید بر اینکه سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) مدافع ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) نقش اساسی را در دفاع از پایتخت بر عهده دارد و توانسته در حوادثی که رخ داده است به خوبی به وظایفش عمل کند.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول