اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران:

آب شرب 30 هزار مشترک سیل‌‌زده مازندران وصل شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: مشکل آب شرب 30 هزار مشترک سیل‌ زده غرب مازندران برطرف شد.

آب شرب 30 هزار مشترک سیل‌‌زده مازندران وصل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، محمدتقی حسین‌زاده ظهر امروز در حاشیه بازید از مناطق سیل زده چالوس و نوشهرافزود: اکیپ‌های بحران و سیار شرکت آب و فاضلاب مازندران از سراسر استان  برای رفع مشکل آبرسانی مردم این شهرستان از ساعات اولیه دیروز به محل اعزام شدند و هم اکنون مشکل آب شرب 30 هزار نفر از شهروندان شهرهای چالوس و نوشهر کاملا برطرف شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه در جریان سیل چالوس و نوشهر 300 فقره انشعاب آب ساکنان این مناطق قطع شده است، گفت:  قطع شبکه توزیع آب شرب به طول 500 متر در نوشهر و 100 متر منطقه اشکاردشت چالوس از خسارت‌های سیل روز گذشته در این شهرستان‌ها بوده است.

حسین‌زاده همچنین از شکستگی خط انتقال 600 میلی‌متری چدنی خط اصلی انتقال آب به شهر چالوس و قطع آب 50 درصد از شهروندان این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با شکستگی این خط انتقال 210 لیتر در ثانیه با کاهش تأمین آب مواجه بوده‌ایم که با پیگیری‌های صورت گرفته این مشکل برطرف شده است.

وی میزان خسارت سیل در این دو شهرستان در بخش آب شرب شهر را 600 میلیون تومان اعلام کرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به قطعی آب در مناطق سیل‌زده چالوس و نوشهر گفت: گروه اتفاقات و ستاد بحران از دقایق اولیه جاری شدن سیل با تجهیزات لازم در حال رفع شکستگی‌ها و برطرف کردن مشکلات آبرسانی هستند.

انتهای پیام/86014/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول