اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس‌جمهور:

اهر بهمن امسال میزبان جشنواره سراسری صنایع‌دستی است

خبرگزاری فارس: معاون رئیس‌جمهور از برگزاری جشنواره سراسری صنایع‌دستی در بهمن‌ماه سال‌جاری در شهرستان اهر خبر داد.

اهر بهمن امسال میزبان جشنواره سراسری صنایع‌دستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، سیدحسن موسوی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح مرمت بازار تاریخی اهر که در زلزله بیست و یکم مردادماه امسال بر اثر زلزله آسیب دیده بود، خدمت‌رسانی به مردم و تلاش برای حل مشکلات آنها را بزرگ‌ترین افتخار برای دولت برشمرد و افزود: دولت لحظه‌ای و دقیقه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم خصوصاً مناطق زلزله‌زده باز نایستاده است.

وی افزود: حساسیت دولت در موضوع زلزله بسیار جدی بوده و یکی از اولویت‌های اصلی دولت مشکلات مردم مناطق زلزله‌زده بود و حضور مقام معظم رهبری و دو بار حضور رئیس‌جمهور در منطقه نشان از اهمیت این موضوع دارد.

موسوی به بازسازی بازار اهر اشاره کرد و افزود: این بازار در کمترین زمان ممکن به علت نیاز عمومی منطقه با بسیج تمام امکانات بازسازی شده است و امیدواریم بار دیگر به نبض اقتصادی منطقه تبدیل شود.

این مقام مسئول همچنین از برگزاری جشنواره سراسری صنایع‌دستی در بهمن‌ماه سال‌جاری در شهرستان اهر خبر داد و افزود: این جشنواره برای شناسایی صنایع‌دستی منطقه به پیشنهاد فرماندار این شهرستان در اهر برگزار می‌شود.

وی همچنین از اختصاص اعتبارات لازم برای مرمت بقعه شیخ شهاب‌الدین و تملک مجموعه‌های همجوار برای توسعه این مجموعه فرهنگی و تاریخی خبر داد.

انتهای پیام/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول