اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست باشگاه الوند همدان:

مسئولان نگاه ویژه‌ای به تیم فوتبال الوند داشته باشند

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه الوند همدان با توجه به خصوصی بودن باشگاه الوند گفت: مسئولان استانی نگاه ویژه‌ای به تیم ما داشته باشند.

مسئولان نگاه ویژه‌ای به تیم فوتبال الوند داشته باشند

ابراهیم محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان درباره باخت هفته قبل الوند همدان اظهار داشت: باز هم تاوان بی‌تجربگی خود را در این بازی دادیم و با وجود اینکه یک بازی زیبا را انجام دادیم اما در نتیجه‌گیری نتوانستیم موفق عمل کنیم.

وی با بیان اینکه طبق معمول تیم ما کاملاً آماده بود و بازی خوبی را انجام دادیم، افزود: از فرصت‌های خود نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم.

سرپرست باشگاه الوند همدان اضافه کرد: تیم ما در 10 دقیقه اول بازی شش کرنر و سه خطای پشت 18 قدم حریف زد که یک ضربه توسط هادی بلوری زده شد اما دروازه‌بان گل‌گهر سیرجان به زحمت این توپ را از کنج دروازه خود بیرون کشید.

وی اظهار داشت: ضربه سر عاشوری نیز از دیگر موارد بود که باز هم واکنش دروازه‌بان حریف مانع فرو ریختن دروازه سیرجان شد.

محمودی افزود: تیم ما در 15 دقیقه ابتدای بازی بالای سه تا چهار موقعیت را به دست آورد اما به خاطر بی‌تجربگی نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: در نیمه اول با نتیجه مساوی به رخت‌کن رفتیم و در نیمه دوم تا دقیقه 72 مساوی بودیم که در این دقیقه گل را دریافت کردیم، این گل نه به خاطر برتری حریف بلکه تنها به خاطر بدشانسی تیم ما بود.

سرپرست باشگاه الوند همدان در ادامه با بیان اینکه این باخت زیاد روی روحیه بازیکنان ما تأثیر نگذاشته، بیان کرد: اتفاقاً بعد از این باخت هم کمیته انضباطی نتیجه بازی شاهین بوشهر را 3 بر صفر به نفع تیم ما اعلام کرد و همین امر سبب شد بازیکنان روحیه بسیار خوبی بگیرند و برای برد در این هفته مصمم‌تر شوند.

وی درباره انصراف الوند از جام حذفی بیان کرد: با توجه به فشردگی که امسال در لیگ داریم و بازی‌ها بسیار به هم نزدیک است و هر پنج یا شش روز تیم‌ها باید به مصاف هم بروند، همین امر شرایط را کاملاً سخت کرده است و ما همان اوایل که بر سر برگزار شدن یا نشدن جام حذفی اختلاف بود انصراف دادیم.

محمودی در ادامه سخنانش درباره حاشیه‌سازی علیه این باشگاه گفت: این تیم کاملاً متعلق به همدان و بومی است، خواهشی که از مطبوعات و سایت‌های محلی همدان دارم این است که این تیم را حمایت کنند و با مطالب غلط خود حاشیه وارد تیم نکنند.

وی با اشاره به شرایط سخت امسال لیگ گفت: از مطبوعات استان و مسئولان سایت‌ها می‌خواهم که برای تیم ما حاشیه‌سازی نکنند چون واقعاً اگر الوند یا پاس موفق باشد فوتبال همدان موفق است و جوانان استان انگیزه پیدا می‌کنند که وارد فوتبال شوند.

سرپرست باشگاه الوند همدان درباره حمایت مسئولان از الوند بیان کرد: تیم ما در افتتاحیه ورزشگاه مریانج نامه‌ای را به وزیر ورزش و جوانان برای کمک مالی داده بود اما تا این زمان کمک مالی به تیم ما عملی نشده است.

وی ادامه داد: امیدوارم مسئولین یک نگاهی هم به تیم الوند داشته باشند چون تیم ما خصوصی است و هزینه‌ها در لیگ یک بسیار سنگین است.

محمودی درباره تمرینات هم گفت: به لطف خدا تمرینات ما با نشاط و منظم برگزار می‌شود اما به دلیل بارندگی‌های اخیر، در ورزشگاه ملت سعیدیه که چمن مصنوعی دارد تمرین کرده‌ایم.

وی با اشاره به بازی این هفته برابر استقلال اهواز بیان کرد: ما در این بازی محکوم به برد هستیم تیم استقلال اهواز به دلیل تغییر کادر فنی خود، دچار شوک شده است.

سرپرست باشگاه الوند همدان بیان کرد: آن‌ها هم انگیزه مضاعف دارند که از تیم ما امتیاز بگیرند ما هم به طور قطع برای اینکه در بالای جدول بمانیم باید سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کنیم.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه خط حمله ما کمی ضعیف است، افزود: به طور قطع کسب تجربه موجب حل این مشکل خواهد شد.

انتهای پیام/2499/آ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول