اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی:

صادرکنندگان نمونه خراسان رضوی معرفی و تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از برگزاری مراسم روز ملی صادرات و معرفی و تجلیل صادرکنندگان نمونه استان در این مراسم در روز چهارشنبه 24 آبان ماه امسال خبر داد.

صادرکنندگان نمونه خراسان رضوی معرفی و تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا موحد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اتمام فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی، طبق سنوات گذشته و در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان عرصه صادرات کالاها و خدمات غیرنفتی، امسال 20 صادرکننده نمونه و یک تشکل صادراتی نمونه استان، با حضور مقامات ملی و استانی، معرفی و تقدیر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه صادرکنندگان نمونه بر اساس معیارها و شاخص‌های مقرر در سایت سازمان توسعه تجارت ایران انتخاب شده‌‌اند، افزود: بر این اساس الگوهای موفق در عرصه صادرات استان، در گروه‌های کالایی و خدماتی صنایع و معادن، کشاورزی، بازرگانی عمومی، خدمات فنی و مهندسی، گردشگری و High Tech، انتخاب شده‌اند که با برگزاری مراسم ویژه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

موحد افزود: در جمع صادرکنندگان نمونه استانی، چهار صادرکننده که در مراسم گرامیداشت روز ملی صادرات در 29 مهر در تهران به عنوان صادرکنندگان نمونه ملی نیز معرفی شده‌اند، حضور دارند.

وی تصریح کرد: صادرکنندگان نمونه ملی استان از شرکت‌های زعفران اسفدان، نوین زعفران، ایمان تجارت روشن و اتحادیه صادرکنندگان هستند که با مجموع بیش از 300 میلیون دلار صادرات به لحاظ ارزشی به عنوان صادرکنندگان نمونه کشوری معرفی شدند.

انتهای پیام/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول