اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

در دادگاه فدرال

مرد آمریکایی به‌دلیل تهدید اوباما به قتل، متهم شد

خبرگزاری فارس: یک مرد آمریکایی اهل «کلرادو» در دادگاه فدرال متهم شد که در سفر انتخاباتی رئیس‌جمهوری آمریکا در ماه اکتبر به این ایالت، او را تهدید به قتل کرده است.

مرد آمریکایی به‌دلیل تهدید اوباما به قتل، متهم شد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مرد اهل ایالت «کلرادو» روز سه‌شنبه در دادگاه فدرال آمریکا متهم شد که در حین سفر انتخاباتی «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا در ماه اکتبر به کلرادو، او را تهدید به مرگ کرده است.

بر اساس این گزارش،‌ «میچل کوسیک» 20 ساله، در دادگاه فدرال آمریکا به دلیل تهدید اوباما به قتل متهم شناخته شد و اسناد دادگاه نشان می‌دهد که وی به بازرسان گفته‌ که سال‌هاست از توهم آدم‌کشی رنج می‌برد.

یک اقرارنامه سرویس محرمانه آمریکا روز سه‌شنبه نشان داد که کوسیک که روز جمعه دستگیر شد، تهدیدات قابل توجهی در جهت تیراندازی و قتل کودکان در جشن هالوین که به پشتیبانی مسوولان دبیرستان «دنوور» برگزار بوده، صورت داده است.

در اقرارنامه «ملیسا بلیک» مأمور سرویس محرمانه آمریکا آمده است: کوسیک درباره شوق خود برای کشتن افراد در هالوین اظهاراتی را مطرح کرده است و اینکه او برنامه کاری اوباما را دنبال می‌کرده است بنابراین می‌تواند رئیس‌جمهور را به قتل برساند.

کوسیک ظاهراً جزئیات طرح خود را برای یک روانپزشک مطرح کرده بود و این روانپزشک نیز کوسیک را به یک بیمارستان معرفی کرده و این تهدیدات را به پلیس گزارش کرده است.

چند روز پیش نیز در اخبار گزارش شد که یک دختر 22 ساله آمریکایی که پس از پیروزی اوباما در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در صفحه فیس‌بوک خود اظهاراتی برای نشان دادن خشم خود نوشته بود، از کار خود اخراج شد.

«دینایز هلمز» دختر 22 ساله آمریکایی پس از پیروزی «باراک اوباما» در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: یک دوره 4 ساله....دیگر. شاید اوباما این دوره ترور شود.

انتهای پیام/ف.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول