اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم خبر داد

اجرای عملیات راهداری زمستانی در محورهای برف‌گیر قم

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: در پی نخستین بارش برف عملیات راهداری زمستانی در محورهای برف‌گیر استان قم اجرا شد.

اجرای عملیات راهداری زمستانی در محورهای برف‌گیر قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، عباسی مدیر راهداری گفت: راهداران از نخستین ساعات بارش برف در محور تفرش (فوجرد) مستقر هستند و عملیات برف‌روبی و نمک پاشی را به صورت مستمر انجام می‌دهند.

وی گفت: این اداره کل با امکانات، تجهیزات و کارکنان خدمات‌رسان خود در قالب هفت اکیپ ثابت در راهدارخانه‌ها و 70 نفر به همراه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم ادامه داد: آن دسته از رانندگانی که قصد عبور از راه‌های ارتباطی منطقه را دارند باید به تجهیزات ایمنی مجهز باشند.

وی تصریح کرد: پایگاه‌های راهداری و راهدارخانه‌ها در طول راه‌های استان قم به بهترین وجه تجهیز شده‌اند و در فصل زمستان برای استقرار مسافرین در راه مانده از آمادگی لازم برخوردارند.

عباسی با بیان اینکه امسال بر اساس پیش‌بینی‌ها سالی پر بارش و سرد را پیش رو داریم بر آماده‌باش کامل اکیپ‌های راهداری تاکید کرد و گفت: به طور معمول طرح‌های زمستانی راهداری از نیمه دوم آذر ماه آغاز می‌شود و تا اواسط فروردین ادامه می‌یابد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم افزود: مسئولیت‌پذیری و وظیفه‌شناسی قابل تقدیر راهداران مهم‌ترین عامل در پاسداشت جان و مال مردم در جاده‌های کشور است که این مهم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/2258/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول