اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی کرمان:

جاذبه‌های گردشگری کرمان شناسایی شده است

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: تمام جاذبه‌های گردشگری استان کرمان توسط تیمی از عکاسان تهیه و شناسایی شده و برای فرمانداران ارسال می‌شود.

جاذبه‌های گردشگری کرمان شناسایی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمدحسین تجلی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک‌ ‌فرمانداران رفسنجان، انار و شهربابک با مدیرکل میراث فرهنگی کرمان اظهار داشت: تمام جاذبه‌های گردشگری استان کرمان توسط تیمی از عکاسان تهیه و شناسایی شده و برای فرمانداران ارسال می‌شود.

وی بیان داشت: در مورد تورهای گردشگری در منطقه مطالعات اهمیت خاصی دارد، زیرا با انجام مطالعات نقاط ضعف و قوت شناخته و برنامه‌های عملیاتی به خوبی اجرا می‌شود.

تجلی افزود: در دنیا 25 فعالیت گردشگری انجام می‌شود که 19 مورد آنها در ایران قابل اجرا است و مابقی آن به دلیل مسائل فرهنگی و شرعی قابلیت اجرایی ندارند.

وی با تاکید بر ارائه جذابیت‌ها و تنوع برای جذب سرمایه‌گذاران خاطرنشان کرد: چهار منطقه استان کرمان قابلیت فرودگاهی دارد و در شهرستان‌های بم، رفسنجان، کرمان و سیرجان به دلیل دسترسی به حمل و نقل هوایی اهمیت بیشتر می‌شود.

تجلی بیان داشت: با عکسبرداری و نقطه‌گذاری مناطق توریستی و‌ جذب گردشگران خارجی می‌توانیم آن را در کتاب مرجع ثبت کنیم و از حوزه گردشگری درآمدزایی داشته باشیم.

انتهای پیام/80016/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول