اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش شوش:

مدارس روستایی شوش آب شرب و سرویس بهداشتی ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شوش از نبود آب شرب و سرویس‌های بهداشتی در مدارس روستایی این شهرستان خبر داد.

مدارس روستایی شوش آب شرب و سرویس بهداشتی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، سیدعباس سیدنور عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش مرزی استان خوزستان اظهار داشت: بخش زیادی از مدارس روستایی شهرستان شوش فاقد آب شرب، سیرویس‌های بهداشتی و دیوار‌کشی هستند و به این دلیل باید در این باره اقدام عاجلی انجام شود.

وی با اشاره به شرایط موجود در مدارس شهرستان شوش خاطر‌نشان کرد: بخش اعظم مدارس روستایی شهرستان باید بازسازی و نوسازی شوند.

وی افزود: در حال حاضر تعداد 16 باب مدرسه تخریبی در سطح روستا و پنج مدرسه بلوکی در سطح شهرستان شوش در حال نوسازی است.

سیدنور با اشاره به اینکه این مدارس نیاز بازسازی دارند گفت: مسئولان شهرستانی در زمینه بازسازی و نوسازی مدارس گام بردارند و در این زمینه اداره نوسازی مدارس ‌باید بیش از پیش تلاش کند.

وی درباره وضعیت بهداشتی مدارس روستایی شوش افزود: اکثر مدارس روستایی فاقد آب شرب هستند و این امر به دلیل نداشتن آب شرب برای روستا‌های منطقه است و باید هرچه سریع‌تر این مشکل حل شود تا شاهد ارتقای وضعیت بهداشتی مدارس روستایی باشیم.

سیدنور گفت: تمام مدارس روستایی شهرستان فاقد کتابخانه است و تنها معلمان برای حل این مشکل در برخی از مدارس خود مبادرت به راه‌اندازی کتابخانه کرده‌اند.

وی همچین در خصوص راه‌اندازی کتابخانه امور تربیتی شهرستان شوش خاطر نشان کرد: برای اینکه بتوانیم فضای‌های کتابخانه‌ای شهرستان را افزایش دهیم سالن امور تربیتی را آماده کرده و کتاب و نیروی‌های مورد نیاز آن را تامین کرده‌ایم در این باره مدیر نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان شوش قول مساعد داد که در زمینه فراهم کردن کتاب مساعدت کند.

انتهای پیام/72006/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول