اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا مطرح کرد

افسردگی و طلاق 2 معضل بزرگ شهرضا

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرضا گفت: در حال حاضر افزایش میزان افسردگی و طلاق در سطح شهرستان شهرضا به عنوان دو معضل اساسی مطرح است.

افسردگی و طلاق 2 معضل بزرگ شهرضا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سیدمحمدباقر محمدی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه تعامل و هم افزایی میان دستگاه‌های اجرایی شهرستان شهرضا اظهار کرد: رویکرد اصلی این کارگروه رسیدگی به مسایل فرهنگی و اجتماعی شهرستان و ایجاد ساختار تعاملی میان دستگاه‌های مرتبط در این حوزه در راستای رفع مسائل و مشکلات شهرستان است و بدین منظور نیازمند همکاری و تعامل مداوم تمامی اعضای این مجموعه در راستای دستیابی به اهداف تدوین شده هستیم.

وی ادامه داد: فقدان برنامه جامع فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرضا زمینه بروز معضلات و نارسایی‌هایی را در طول دوران گذشته فراهم کرده است.

محمدی با اشاره به لزوم ورود دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به مسایل و معضلات اجتماعی گفت: پیشگیری مداوم به عنوان یک راهکار اساسی در حوزه پیشگیری از معضلات اجتماعی و فرهنگی به شمار می‌رود و آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در این عرصه نقش سازنده‌ای را ایفا می‌کنند.

فرماندار شهرضا با اشاره به افزایش میزان طلاق در سطح شهرستان شهرضا تصریح کرد: مشاوره به عنوان یک رکن اساسی در حوزه کاهش آمار طلاق مطرح است و در این در حالی است که بسیاری از اقشار جامعه از این عامل اثر‌گذار و استراتژیک غافل هستند.

وی اضافه کرد: افسردگی معضل مخرب دیگر در سطح شهرضا است که بدون شک بررسی راهکارهای کاهش این آسیب اجتماعی نیازمند تعامل و همکاری مداوم عموم مردم و دستگاه‌های اجرایی است.

راهکارهای پیشگیری از معضلات مبتنی بر زیرساخت‌های شهرضا باشد

محمدی با تشریح اهمیت توجه به زیرساخت‌های فرهنگی هر منطقه در راستای مقابله با معضلات اجتماعی و فرهنگی گفت: در این زمینه باید به شکلی فعالیت کنیم که راهکارهای پیشگیری از معضلات مخرب مبتنی بر اصول و زیرساخت‌های شهرضا باشد.

انتهای پیام/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول