اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوش:

فعالیت برای اهل‌بیت افتخاری ابدی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوش گفت: فعالیت برای اهل‌بیت افتخاری ابدی است که نصیب هیئت‌های مذهبی شده است.

فعالیت برای اهل‌بیت افتخاری ابدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، حجت‌الاسلام علی سپهوند عصر امروز در جلسه شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان شوش اظهار داشت: فعالیت برای اهل‌بیت افتخاری ابدی و توفیقی است که نصیب هرکسی نمی‌شود و باید قدر این شرایط را به خوبی درک کرد.

وی با اشاره به تنوع در قومیت‌ها در عزاداری شهرستان شوش افزود: تنوع در قومیت‌های موجود در سطح شهرستان شوش باعث شده تا عزاداری در این شهرستان باجاذبه خاصی برگزار شود و به این دلیل باید در به تصویر کشیدن وحدت میان قومیت‌ها در مراسمات معنوی تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید به افزایش انسجام میان قومیت‌های موجود در سطح شهرستان شوش کمک کنیم، تاکید کرد: باید در راستای افزایش انسجام موجود بین قومیت‌های شهرستان شوش تلاش کنیم و در این باره باید وحدت را در اولویت نخست دانسته و در این باره بکوشیم.

 

سپهوند با اشاره به اینکه باید در راستای معرفی فرهنگ غنی عاشورا در جامعه گام برداریم، تاکید کرد: فرهنگ عاشورا امر به معروف و نهی از منکر است و باید در این باره تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی باید در راستای نهادینه کردن نماز ظهر عاشورا تلاش کنند، تاکید کرد: باید تلاش کرد تا نماز ظهر عاشورا به موقع و در اول وقت به پا شود و نقش هیئت‌های مذهبی برای ادای این فریضه بسیار موثر است.

انتهای پیام/72006/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول