اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

احیای امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین هدف نهضت عاشوراست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین هدف نهضت عاشورا است.

احیای امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین هدف نهضت عاشوراست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه خدابنده به بیان انگیزه قیام حضرت امام حسین(ع) پرداخت.

وی با تاکید بر زنده نگهداشتن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود: احیای امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین اهداف نهضت عاشورا است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان همچنین با اشاره به اهداف و فرهنگ غنی بسیج گفت: بسیج در امتداد عاشورا بوده و جدایی‌ناپذیر است که با وجود این فرهنگ، اخلاص و ولایت‌مداری مردم، دشمن هرگز توانایی وارد کردن خدشه در ایران اسلامی را نخواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استکبار جهانی تحمل پیشرفت و رشد علمی و فناوری ایران را ندارد، افزود: در حال حاضر دشمن با همه تجهیزات، امکانات و ترفندهای مختلف در تلاش برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است.

همچنین در ادامه این مراسم فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه همه باید در خدمت نظام اسلامی باشیم، افزود: انجام خدمات ماندگار و حفظ ارزش‌ها باید در جامعه اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

علی یوسفی با اشاره به اینکه در حال حاضر 70 هزار بسیجی در شهرستان خدابنده وجود دارد، اضافه کرد: وجود این تعداد بسیجی نشان از ولایت‌مداری و عشق مردم به نظام اسلامی است.

لازم به ذکر است، مراسم تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قبلی سپاه ناحیه خدابنده با حضور خانواده‌های شهدا، ایثارگران، قشرهای مختلف مردم، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و حفظ مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی و ... در فرهنگسرای اشراق خدابنده برگزار شد.

انتهای پیام/73005/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول