اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران تاکید کرد

طرح شبنم هر چه سریع‌تر اجرا شود

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: طرح شبنم هر چه سریع‌تر اجرا شود چرا که این طرح بزرگ‌ترین مانع برای قاچاق کالا است.

طرح شبنم هر چه سریع‌تر اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه احمدرضا قلی‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: مردم در فشار اقتصادی قرار دارند لذا برای کاستن از مشکلات موجود نظارت بر تفاوت قیمت‌ها در بازار ضروری است.

وی افزود: اداره صنعت معدن تجارت باید نسبت به تسریع در اجرای طرح شبنم اقدام کند.

فرماندار چالدران اضافه کرد: آنچه که مسلم است اجرای این طرح با همکاری و همراهی مردم و بازاریان، بهتر و سالم‌تر برگزار می‌شود و در پیشرفت و توسعه صنعت و تولید موثر خواهد بود.

قلی‌پور با بیان اینکه برای پیشبرد امور، مدیران دستگاه‌های اجرایی و ادارات باید یک آگاهی کامل از وضعیت جامعه و مردم داشته باشند، تصریح کرد: یکی از الزامات حل مشکلات مردم، تعامل مدیران است که در این راستا لازم است از مکاتبات بی‌مورد خودداری و در راستای رفع مشکلات مردم از کوتاه‌ترین مسیرهای قانونی و اداری استفاده کنند.

وی در عین حال با تاکید بر پیروی از ولایت فقیه اضافه کرد: با پیروی از دستورات ولایت فقیه خواهیم توانست سخت‌ترین شرایط را نیز پشت سر بگذاریم.

فرماندار چالدران در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان و برودت شدید هوا مسئولان و ادارات مرتبط باید هر چه سریع‌تر نسبت به تهیه سوخت زمستانی مردم به ویژه مناطق صعب‌العبور اقدام کنند.

امام جمعه شهرستان چالدران نیز در این جلسه گفت: مدیران باید در نماز جمعه و مراسمات ملی مذهبی حضور منظم داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفر یوسف‌زاده تاکید کرد: مدیران و روسای ادارات جامعه اسلامی باید دفترچه خمس داشته باشند و نسبت به انجام تمام فرایض دینی خود اهتمام کامل داشته باشند.

انتهای پیام/61008/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول