اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بر اساس گزارش راشاتودی

اسرائیل برای توقف حملات هنگام حضور «هشام قندیل» در غزه، شرط گذاشت

خبرگزاری فارس: راشاتودی می‌گوید اسرائیل تنها در صورتی هنگام مسافرت نخست‌وزیر مصر به غزه حملاتش را متوقف می‌کند که حماس نیز حملات خود به سرزمین‌های اشغالی را متوقف کند.

اسرائیل برای توقف حملات هنگام حضور «هشام قندیل» در غزه، شرط گذاشت

به گزارش فارس، «پائولا سیلر»، خبرنگار راشاتودی در یک پیام کوتاه خبر داده است که اسرائیل در زمان سفر نخست‌وزیر مصر به غزه تنها به شرطی حمله به این منطقه را قطع می‌کند که حماس نیز دست از حمله به مناطق اشغالی بردارد.

این خبر توسط شبکه خبری راشاتودی در توئیتر باز انتشار گردیده است.

این در حالی است که اسکای‌نیوز گزارش داده است که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دستور توقف حملات به نوار غزه را در زمان سفر نخست‌وزیر مصر به این منطقه، صادر کرده است.

وزارت کشور دولت حماس اعلام کرده است که تنها شب گذشته 130 حمله به مناطق مختلف نوار غزه انجام شده است. در این حملات یک ساختمان مربوط به وزارت کشور نیز تخریب شده است.

«هشام قندیل»، نخست‌وزیر دولت آقای محمد مرسی، عازم نوار غزه می‌شود تا امکان یک آتش‌بس را بررسی کند. گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه مقامات آمریکایی از دولت مصر خواسته‌اند تا برای حصول آتش‌بس، میانجی‌گری کند.

انتهای پیام/ک.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول