اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره کتابخانه‌های عمومی خمینی‌شهر خبر داد

راه‌اندازی مرکز مشاوره در کتابخانه امام صادق (ع) خمینی‌شهر

خبرگزاری فارس: مدیر اداره کتابخانه‌های عمومی خمینی‌شهر از راه‌اندازی بزرگ‌ترین مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی این شهرستان در کتابخانه امام صادق (ع) خبر داد.

راه‌اندازی مرکز مشاوره در کتابخانه امام صادق (ع) خمینی‌شهر

ابراهیم ملایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: این مرکز با مجوز اخذ شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر از سازمان بهزیستی استان اصفهان و با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: تا یک ماه آینده فعالیت این مرکز با استفاده از اساتید و روانشناسان حوزه و دانشگاه و در ارتباط با ارائه انواع خدمات مشاوره‌ای در زمینه مشاوره ازدواج، مشاوره تحصیلی، مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره خانواده، روان‌سنجی، خدمات روانشناسی بالینی و برگزاری دوره‌های آموزشی راه‌اندازی می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به اینکه هم‌اکنون از جشن کتاب با 40 طرح فرهنگی در خمینی‌شهر در حال برگزاری است، تاکید کرد: برگزاری چهره‌های ماندگار نهضت مطالعه مفید، برگزاری نمایشگاه کتاب، رونمایی وب‌سایت اداره شهرستان، اجرای مسابقات فرهنگی و طرح عضویت رایگان از جمله برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول