اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه بهبهان:

بسیج حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه بهبهان گفت: بسیج از ارگان‌های مهم کشور بوده و حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

بسیج حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در جمع نمازگزاران این شهرستان ضمن دعوت همه مسئولان و خدمتگزاران مردم به وحدت، به فرارسیدن ماه محرم اشاره و اظهار کرد: محرم ماه خون و اندوه شیعیان و پیروزی خون بر شمشیر است و سیدالشهدا (ع) برای زنده نگاه‌ داشتن اسلام و آزادی، جان خود را نثار خداوند کردند.

وی افزود: امام حسین (ع) در میان ما شیعیان جایگاه و ارزش والایی داشتند و به همین دلیل عزاداری بر این امام بزرگوار نیز باید شایسته و مناسب ایشان باشد.

امام جمعه بهبهان با تاکید بر انجام عزاداری صحیح بر سرور و سالار شهیدان تصریح کرد: عزاداری‌های ما باید صحیح، خوب، سالم، اخلاقی و انقلابی باشد تا همه از اجر و ثواب اخروی و دنیوی آن بهره‌مند شده و از این ماه عظیم درس‌های زندگی را بیاموزیم.

وی با اشاره به هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: همه باید با شناخت از شرایط و موقعیت، تذکر لسانی را در راستای امر به معروف و نهی از منکر انجام داده و ضمن رعایت نکات این امر، خطاکاران را از مسیر اشتباه به سمت درستی هدایت کنیم.

ابوعلی در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج یکی از ارگان‌های مهم کشور بوده که حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های بزرگ و با اهمیت انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بسیج خدمات ارزنده‌ای به انقلاب داشته است، افزود: باید میان بسیج و روحانیت و نیروهای ارزشی هماهنگی کامل و مناسبی وجود داشته باشد تا بازدهی این ارگان در بالاترین حد خود باشد.

خطیب جمعه بهبهان با محکوم کردن حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه اظهار داشت: غزه امروز در آتش و خون است اما آمریکا، شورای امنیت و سازمان ملل که همواره دم از حقوق بشر زده و بر طبل حمایت از مظلوم می‌کوبند، به دفاع و حمایت از رژیم غاصب و خونخوار صهیونیستی برخواسته‌اند.

وی اذعان داشت: اما مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی از مسائل اطلاع کامل داشته و این اقدام ظالمانه و به دور از انسانیت را محکوم کردند.

ابوعلی تصریح کرد: دشمنان برای ما نیز فتنه‌های جدیدی از قبیل فتنه‌های اقتصادی طراحی کرده‌اند که باید با بصیرت با آنها رو‌به‌رو شده و اجازه ندهیم عوامل فتنه 88 بار دیگر از این فرصت استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های خود به بیان مسائل شهری پرداخت و با اشاره مجدد به مشکل بیمه کارگران شهرداری بهبهان گفت: اختلافات و مشکلات میان دو دستگاه شهرداری و تأمین اجتماعی نباید دامن‌گیر کارگران زحمت‌کش شهرداری و خانواده‌های آنان شود و مسئولان ذی‌ربط هر چه سریع‌تر باید این معضل را حل کنند.

امام جمعه بهبهان همچنین با اشاره به بارندگی اخیر در این شهرستان تصریح کرد: باران رحمت و نعمت الهی است اما باید مراقب باشیم که با بارش باران مشکلی برای مردم ایجاد نشود و با برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم از وقوع سیل و سیلاب جلوگیری کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برقراری کامل امنیت در سطح شهر و مناطق تابعه از جمله روستاها باید مورد توجه مسئولان مربوطه قرار گیرد تا مردم با آسایش و آرامش کامل به زندگی و کسب و کار خود بپردازند.

انتهای پیام/72003/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول