اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

فرهنگ بسیجی رژیم جعلی اسرائیل را به زانو درآورد

خبرگزاری فارس: فرهنگ بسیجی و غیرتمندی جوانان مسلمان فلسطینی، رژیم جعلی اسرائیل را به زانو درآورده است.

فرهنگ بسیجی رژیم جعلی اسرائیل را به زانو درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی در آیین پرصلابت و عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان چابهار در جمع مردم ولایی در مسجد امام حسین(ع) این شهرستان اظهار داشت: تهاجمات وحشیانه رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل غاصب به مردم بی دفاع غزه، بار دیگر خوی وحشی‌گیری و حیوان صفتی این غده سرطانی را برای مدعیان دفاع از آزادی و دموکراسی دروغین به نمایش گذاشت.

وی افزود: همان طور که در جریان هستید رژیم جعلی اسرائیل با ترور یکی از فرماندهان ارشد حماس که خاری در چشم آنها شده بود آتشی را شعله‌ور کرد که امروز شاهد هستیم با خفت درخواست آتش بس را مطرح می‌کند که معنای این خواسته برای جهان غرب و حامیان این غده سرطانی، درس‌های تلخی را به ارمغان داشته است.

خطیب جمعه چابهار تصریح کرد: رمز موفقیت‌های حماس و حزب‌الله در پیروی از فرهنگ و شجره طیبه بسیج به معنای واقعی آن است و بر همین اساس شاهد هستیم رژیم جعلی اسرائیل که در صدر قوی‌ترین ارتش‌های مجهز دنیا قرار دارد کمتر از چند ساعت هم نتوانست تاب مقابله با جوانان غیورمند فلسطینی را بیاورد.

موسوی ادامه داد: گنبد آهنین اسرائیل که با بودجه‌های نجومی ساخته شده و مدعی بودند کوچک‌ترین اجسام پرنده هم نمی‌توانند از سد دفاعی این گنبد آهنین عبور کنند، دیروز با پرتاب چند صد موشک به قلب اسرائیل بار دیگر شکستی خفت بار را برای سردمداران این رژیم و آمریکا، غلام حلقه به گوش لابی صهیونیسم به همراه داشت.

وی با بیان اینکه رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل که تاب و توان مقاومت در برابر گروه‌های جهادی فلسطینی را ندارد و با ذلت و خواری خواستار آتش بس شده است، چگونه می‌تواند در برابر ایران مقتدر اسلامی که معادلات سیاسی جهانی را تعیین می‌کند، به مقابله بپردازد و آیا آنان نمی‌دانند هر گونه اشتباه‌شان در تجاوز به ایران می‌تواند چه نتایجی برای این رژیم که همانند تارهای عنکبوت سست و شکننده است به همراه خواهد داشت؟

امام جمعه چابهار در ادامه خطبه‌های وحدت بخش نماز جمعه این هفته شهرستان چابهار در جمع مردم همیشه هوشیار و شهیدپرور چابهار خاطرنشان کرد: با آغاز ایام محرم‌الحرام باید همواره شور حسینی در جامعه تقویت شود و شدت و ضعف هر کدام از این موارد می‌تواند فضا را برای سوء استفاده منافقان هموار کند.

موسوی افزود: مهم‌ترین فلسفه قیام امام حسین(ع) احیای فرضیه مهم و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر بود و ما اگر خود را از پیروان واقعی اباعبدالله‌الحسین می‌دانیم در ترویج این فرهنگ که می‌تواند جامعه را در مقابل خیل عظیمی از گناهان واکسینه کند تلاشی هدفمند و مستمر را دنبال کنیم.

وی یادآور شد: متأسفانه این فرهنگ در جامعه ما با بی‌توجهی مسئولان و در نتیجه مردم، مواجه شده و بر همین اساس شاهد ترویج فساد، بی‌بند و باری و بی‌دینی در جامعه اسلامی هستیم که باید الگوی جامعه جهانی باشد در حالی که با احیای فریضه فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر، می‌توانیم کودکان فعلی و مسئولان بعدی انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران را به واقع از این خطرات نهفته و رو به رشد، مصون نگاه داریم.

خطیب جمعه چابهار گفت: گذشته تلخ ایران به خوبی نشان می‌دهد هر کجا که مردم این فریضه مهم و حیاتی را فراموش کرده‌اند حاکمانی از جنس محمدرضا شاه بر ملت حاکم شده و باید به طور جد و هدفمند بر ترویج پررنگ امر به معروفات در جامعه و نهی از منکراتی که می‌تواند همانند یک غذای مسموم تمام سیستم بدن را با مشکل مواجه سازد، فعالیت کنیم و از

بی‌توجهی و بی خیالی دست برداریم که خطر جامعه جوان ایران را در لایه‌های پنهان اما قابل لمس، تهدید می‌کند.

گفتنی است،‌ پس از اتمام نماز جمعه شهرستان چابهار، مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور این شهرستان با حرکت از مسجد امام حسین(ع) با مشت‌های گره کرده، با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است» تا میدان شهدای تاسوعای شهرستان چابهار یک‌صدا و همگام با دیگر مردم ایران اسلامی، جنایات رژیم جعلی و منحوس اسرائیل را در غزه بی دفاع، محکوم و برای نابودی این غده سرطانی و ادامه پیروزی گروه‌های جهادی فلسطینی دست به دعا بلند کردند.

انتهای پیام/5002/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول