اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

ابهت بسیج در دفاع مقدس کشور را بیمه کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوی گفت: حضور در صحنه و افتخارآفرینی‌های بسیج در دفاع مقدس و سایر صحنه‌های حساس، کشور اسلامی ایران را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه کرده است.

ابهت بسیج در دفاع مقدس کشور را بیمه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام سیدرضی موسوی‌شکوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک آغاز هفته بسیج اظهار داشت: حمایت و تقویت بسیج رسالت انقلابی هر ایرانی است.

وی با اشاره به جنایات استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای او در کشورهای عراق و سوریه که هر روز تعدادی از مسلمانان بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشند به موضوع حملات اسرائیل به غزه پرداخت و گفت: اکنون بهترین فرصت است تا مسلمانان با اقدامات همه جانبه کار اسرائیل را یکسره کنند و نگذارند صهیونیست‌ها بیشتر از این به قتل عام مسلمانان ادامه دهند.

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوی با اشاره به حلول ماه محرم و آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: به برکت انقلاب اسلامی و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در سطح کشور فعال هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: مهم‌ترین فلسفه قیام حسینی امر به معروف و نهی از منکر بوده به طوری که آن حضرت در سخنرانی‌ها، نامه‌ها و موضع‌گیری‌های متعدد خود روی این موضوع تأکید فرموده است.

امام جمعه خوی از مردم درخواست کرد که در اجرای طرح تذکر لسانی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر را یاری کنند.

امام جمعه خوی با توصیه نمازگزاران جمعه به رعایت تقوا، سخن‌چینی و دو بهم‌زنی را از جمله رذایل اخلاقی برشمرد و اظهار داشت: بزرگان دین بر حرمت آن به کتاب، سنت، اجماع و عقل استدلال کرده‌اند و مرحوم شیخ انصاری سخن‌چینی را در زمره گناهان کبیره نام برده و سخن‌چین را انسان فاسد و مفسد می‌شمارد.

انتهای پیام/61008/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول