اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت

خروش مردم قم در حمایت از مظلومان غزه

خبرگزاری فارس: مردم قم همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از مظلومان غزه راهپیمایی کردند.

خروش مردم قم در حمایت از مظلومان غزه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مردم شهیدپرور و ولایی قم همزمان با سراسر کشور پس از اقامه فریضه عبادی سیاسی جمعه در حمایت از مردم مظلوم غزه که مورد هجوم وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی که از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت چهار راه شهدا انجام شد جمع کثیری از مردم و نمازگزاران قمی حضور داشتند و پیشاپیش آن‌ها نیز آیت‌الله حسینی‌بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و امام جمعه قم و نیز حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و خطیب جمعه قم حضور یافته و حمایت خود را از مظلومان فلسطینی اعلام کردند.

جمع کثیری از طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه، نیروهای مسلح و فرماندهان آن‌ها نیز در این راهپیمایی شرکت داشتند و بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید میثاق کردند.

«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر منافق» از جمله شعارهای محوری این راهپیمایی بود و شعارهای دیگری چون «آمریکا در تلاطم است، اسرائیل سردرگم است»، «ما پیرو حسینیم، هیهات منا الذله»، «آمریکا عدو الله» و «اسرائیل عدو الله» توسط تظاهرات‌کنندگان در طول مسیر سر داده شد.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی پلاکاردها و پوسترهایی شامل تمثال مبارک امام راحل و مقام معظم رهبری و نیز آرم حزب‌الله را در دست داشتند و بر روی برخی از پارچه‌نوشته‌ها نیز عباراتی چون «روز نابودی آمریکا فرا رسیده است» و «غده سرطانی اسرائیل باید از بین برود» دیده می‌شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم نیز در بیانیه‌ای که به همین مناسبت منتشر کرده آورده است: بیداری اسلامی انسانی و ضد استکباری ملل اسلامی در سال‌های اخیر، سردمداران جنایت پیشه آمریکا و رژیم جعلی و اشغالگر قدس شریف را به وحشت انداخته و در نتیجه در تکاپو برای نجات صهیونیست غاصب از اضمحلال قطعی با انواع توطئه‌های رذیلانه در صدد تفرقه بین کشورها و تضعیف خط مقاومت است».

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «حملات وحشیانه زمینی و هوایی ارتش پوشالی رژیم جعلی اسرائیل به غزه و خسارات جبران‌ناپذیر به این منطقه را شدیداً محکوم می‌کنیم و از سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، تعهد عملی به آرمان‌های اولیه در تشکیل جنبش و استقلال واقعی در برابر قدرت‌های رذیلانه استکباری و نیز قطع روابط دیپلماتیک و مبادلات اقتصادی با رژیم جعلی اسرائیل را خواهانیم».

رژیم صهیونیستی از سه روز پیش حملات گسترده‌ای را علیه مردم مظلوم غزه آغاز کرده و ارتش این کشور به وسیله بمباران‌های شدید، خانه و کاشانه و زیرساخت‌های موجود در این منطقه هدف قرار داده و همه این جنایات در سایه چراغ سبز آمریکا و سکوت سران مرتجع منطقه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/78004/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول