اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بافت:

دشمن تخریب بسیج را در دستور کار دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بافت گفت: دشمن از بسیج می‌ترسد، بنابراین با تکنیک‌های مختلف به تخریب این مجموعه می‌پردازد.

دشمن تخریب بسیج را در دستور کار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام محسن سنجری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه منشا تمام خوبی‌ها را تقوا مهیا می‌کند، اظهار داشت: ما باید در رفتار و کردار و گفتارمان امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در امر به معروف و نهی از منکر شریک و سهیم هستیم و امام حسین (ع) نیز در همین راه و برای حفظ دینمان شهید شدند.

سنجری بیان داشت: ماه محرم «شهرالله» نامیده شده است، بنابراین خداوند خیلی بر ما لطف دارد، چنان که یک روزه در این ماه ثواب 30 روزه را دارد.

وی تصریح کرد: واقعه کربلا توسط امام حسین (ع) و یارانش دین ما را زنده نگه داشته است و علت اصلی این قیام حفظ دین بوده است و امام حسین (ع) برای بقا ما و تشیع قیام کرد، بنابراین ما نباید بگذاریم بی‌فرهنگی‌ها رفته‌رفته فرهنگ شوند.

امام جمعه موقت بافت تصریح کرد: دشمن ما از بسیج می‌ترسد و با تکنیک‌های مختلف به تخریب آن می‌پردازد، مثلا می‌گوید «بسیج جای انسان‌های بیکار است» در صورتی که در هر جای کشور بسیجیان از نظر علمی در سطح بالایی هستند و کشور روی بسیجیان حساب می‌کند.

سنجری گفت: بسیجیان در مواقع حوادث ناگوار مانند سیل و زلزله از نخستین گروه‌های کمک کننده هستند و دشمن لحظه به لحظه بسیجیان را رصد می‌کند.

وی ابراز داشت: در کشور ما بیش از 20 میلیون بسیجی اعم از دانش‌آموز، دانشجو، پزشک، مهندس، کارگر و ... وجود دارد که 2 میلیون از بسیجیان در قالب گردان‌ها آموزش‌هایی برای جنگ را فرا گرفته‌اند.

سنجری در رابطه با مذاکره با امریکا بیان داشت: امریکا روزی 35 میلیون دلار در عراق هزینه می‌کند و وحشت در دل عراقیان می‌اندازد، امریکا با مصر رابطه برقرار کرده بود و در نتیجه 40 درصد مردم مصر زیر خط فقر هستند و همچنین با افغانستان و عراق و ... مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ما برای این با امریکا رابطه نداریم، زیرا خوی استکباری و زورگویی را رها نمی‌کند و اگر مذاکره کنیم آن چیزی را نمی‌پذیرد که به نفعش نیست، مذاکره یعنی خواسته‌ای را فراهم کنید و در مقابل خواسته تو را فراهم کنند، اما امریکا فقط به فکر دولت خودش است.

انتهای پیام/80019/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول