اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

سران کشورهای عربی در برابر شرارت‌های رژیم صهیونیستی قیام کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرج گفت: سران کشورهای عربی به جای سکوت در برابر شرارت‌های رژیم صهیونیستی قیام کنند.

سران کشورهای عربی در برابر شرارت‌های رژیم صهیونیستی قیام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: حمله وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه و کشتار آنها نتیجه سکوت سران مرتجع عرب در مقابل اشغالگران قدس شریف است.

وی ادامه داد: سران برخی از کشورهای عربی باید به جای سکوت در برابر این اقدامات شوم در مقابل غاصبان و ستمگران ایستادگی کنند و آنان را نسبت به اعمال غیر انسانی‌شان آگاه سازند.

امام جمعه کرج ضمن محکوم کردن جنایت اخیر صهیونیست‌ها در غزه گفت: مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر تنها به سخنی اکتفا می‌کنند و در عمل از اقدامات شوم رژیم صهیونیستی دفاع کرده و آنان را تشویق می‌کنند.

کازرونی افزود: سران برخی از کشورهای عربی به جای آنکه به دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین بپردازند،‌ جنبش حماس را دعوت به سکوت کرده و به آنان پیغام می‌دهند که دست از اقدامات تلافی جویانه بردارند.

وی تأکید کرد: اما جنبش حماس آگاه‌تر و هوشیارتر از آنان بوده و با اتحاد به طور قطع پیروز نهایی خواهد بود.

امام جمعه کرج ایستادگی جهان اسلام در برابر صهیونیست‌ها را مهم ارزیایی کرد و ادامه داد: مسلمانان نباید در برابر رژیم صهیونیستی به عنوان یک منکر بزرگ که هر روز بر دامنه جنایت‌هایش افزوده می‌شود، سکوت کنند.

خطیب جمعه کرج در ادامه سخنان خود با اشاره به قرار گرفتن در ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و همچنین بیان واقعیات عاشورا و اهداف قیام امام حسین (ع) از مهم‌ترین وظایف مدیران هیئت‌ها، روحانیون و مبلغان است.

انتهای پیام/2302/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول